شناسهٔ خبر: 47885218 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان:

رسانه‌ها نقش موثری در ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی ایفا کردند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت:رسانه‌ها برای ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی در جامعه، نقش موثری ایفا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با تقدیر و تشکر از تلاش ارزشمند رسانه ها در اطلاع رسانی مناسب اخبار مرتبط با انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: رسانه ها نقش قابل توجهی در ایجاد فضای شور و نشاط و آگاهی بخشی به جامعه برای افزایش حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کردند.

او ضمن تقدیر از عملکرد قابل تقدیر و موثر رسانه های استان همدان در پوشش خبری و تصویری انتخابات ۱۴۰۰ و انعکاس به موقع و مناسب اخبار و تصاویر مرتبط با این رویداد مهم، افزود: یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه ایجاد فضای شور و نشاط و آگاهی بخشی به جامعه برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است؛ چرا که اطلاع‌ رسانی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص این رویداد مهم سیاسی، بسیار تاثیرگذار ، اثربخش و حائز اهمیت است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: تلاش فعالان رسانه ای استان همدان در پوشش خبری مناسب حماسه بزرگ انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای به تصویر کشیدن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، شور و اشتیاق جوانان و رأی اولی‌ها در شعب اخذ رأی و برگزاری ۱۴ نشست خبری در یک روز و همکاری و تعامل خوب با کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان را ارج می‌نهیم.

ربانی مهر در ادامه از همکاری و تلاش صادقانه مدیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه ها در به تصویر کشیدن این حماسه مردمی قدردانی و بر گسترش و افزایش این ارتباط و تعامل به منظور خدمت هرچه بیشتر به مردم استان همدان تاکید کرد.

او گفت: ۲۳۰ خبرنگار، عکاس از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری، پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این دوره از انتخابات در سطح استان را برعهده داشتند، که علاوه بر پوشش خبری و تصویری حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای، ۴۰ خبرنگار نیز با حضور در ستاد انتخابات، اخبار مرتبط با فعالیت ها و تصمیمات این ستاد را منتشر کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور و ۱۳۳ کشور دنیا در استان همدان برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برای رعایت شیوه نامه  های بهداشتی، اخذ رای از مردم تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه(۲۹ خرداد)تمدید شده بود.

اگرچه ساعت ۲ بامداد درهای شعبه های اخذ رای بسته شد اما افرادی که در محل شعبه حضور داشتند به داخل هدایت شدند و رای گیری از آن‌ها انجام شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

نظر شما