شناسهٔ خبر: 47885186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار کرمان خبر داد

آغاز منع تردد شبانه از امشب در استان کرمان

سارا سلطانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: محدودیت های هوشمند کرونایی براساس رنگ بندی شهرها اعمال و منع تردد شبانه از امشب دوباره آغاز می شود و همچنین کنترل ورود و خروج حودروها در شهرهای نارنجی و قرمز مانند گذشته اعمال شود.

صاحب‌خبر -

"محمدصادق بصیری" ظهر امروز 30 خردادماه در هشتاد و یکمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: استان های جنوبی و شرقی کشور وضعیت شکننده ای دارند و 22 شهر در کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه آزمون های دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم با رعایت 90 درصد پروتکل های بهداشتی به پایان رسید، اظهار کرد: طبق اطلاعیه وزارت بهداشت از روز گذشته شهرستان های ارزوئیه، فاریاب، انار، ریگان، کوهبنان، راور، رابر، فهرج، نرماشیر در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج و منوجان در وضعیت پرخطر کرونایی(قرمز) و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تغییر وضعیت کرونایی برخی از شهرستان های استان سخن به میان آورد و تصریح کرد: شهرستان های بم و قلعه گنج متاسفانه از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی و شهرستان فاریاب از نارنجی به زرد تبدیل شده اند و مابقی شهرستان ها در این دو هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته اند.

وی تاکید کرد: محدودیت های هوشمند کرونایی براساس رنگ بندی شهرها اعمال و منع تردد شبانه از امشب دوباره آغاز می شود و همچنین باید کنترل ورود و خروج خودروها در شهرهای نارنجی و قرمز مانند گذشته اعمال شود.

انتهای پیام

نظر شما