شناسهٔ خبر: 47885162 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بزودی:

۱۵ دوربین جدید نظارت تصویری در نقاط حادثه خیز شهر همدان نصب می‌شود

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان گفت: در آینده‌ی نزدیک ۱۵ دوربین جدید نظارت تصویری در نقاط حادثه خیز شهر همدان نصب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی گلشن ,سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان از نصب 15 دوربین جدید نظارت تصویری در نقاط حادثه خیز شهر همدان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: دوربین نظارت تصویری میدان عاشورای این شهر  که به مدت یک سال غیر فعال بود  با پیگیری‌های مستمر کارکنان مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان مجددا راه اندازی و به چرخه کاری سامانه پایش تصویری این مرکز اضافه شد.

او افزود: برای جلوگیری از حوادث رانندگی  و کنترل ترافیک در سطح شهر نیازمند اقدامات کنترلی و پیگیری‌های لازم در این زمینه هستیم.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان گفت: پایش معابر و کنترل ترافیک و ثبت تخلفات یکی از مهمترین شاخص‌های مدیریت عبور ومرور است که بر این اساس سعی خواهیم کرد تا نواقص موجود رفع و به سمت هوشمند سازی که یکی از موضوع های با اهمیت حوزه مدیریت شهری است حرکت کنیم.

 محمد علی گلشن بیان کرد: در کنار فرهنگ سازی، برنامه ریزی لازم در خصوص آشنایی شهروندان با تجهیزات هوشمند و غیرهوشمند این مرکز شامل دوربین‌های نظارت تصویری و دوربین‌های ثبت تخلف انجام خواهد شد.

او افزود: در گذشته برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اقدامات بسیارخوبی  انجام شده است، اما ما موظف به بروز رسانی و رفع نواقص موجود هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک اقدامات موثری در این حوزه انجام  شود.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان تاکید کرد: امیدواریم طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام نقاط حادثه خیز و معابر مهم شهری همدان به دوربین‌های نظارتی تجهیز شوند و در آینده نزدیک ۱۵ دوربین جدید در ۱۵ نقطه از شهر که در شورای تامین شهرستان همدان مصوب شده نصب و راه اندازی خواهد شد و ظرفیت این مرکز نسبت به ۸ سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی منجر خواهد شد.

گلشن گفت:بدون شک قانون‌مداری، هنجارشناسی، رعایت مقررات رانندگی و تردد استاندارد وسایل نقلیه در شهر بیشترین اثر را در دستیابی به شهر ایده آل دارد و امیدواریم شهروندان فهیم همدانی با رفتار صحیح در مباحث ترافیکی ما را در این امر مهم یاری نمایند.

انتهای پیام/غ

نظر شما