شناسهٔ خبر: 47884799 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقدیر سرکنسول ایران در بمبئی از ایرانیان شرکت کننده در انتخابات

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بمبئی در پیامی از حضور ایرانیان مقیم هند بویژه جوانان پر شور و شعف که در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند، تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحپم  .

هموطنان محترم 
سلام علیکم
بدینوسیله از فرد فرد هم وطنان عزیز ایرانی مقیم هند بویژه جوانان پر شور و شعف که در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران شرکت نموده و به رغم وجود مشکلات اعم از همه گیری کرونا، محدودیت های تردد و آب و هوای نه چندان مساعد به پای صندوق های رأی در شهرهای بمبئی و پونا آمده و به این  وظیفه‌ی ملی و مدنی جامه عمل پوشاندند قدردانی می نناییم.
همچنین از کلیه دست اندرکاران، اعضای محترم هیئت ها ی اجرا ئی و  کلیه متولیان  در مسجد ایرانیان بمبئی، امام باره پونا،  انجمن فتوت مدیریت محترم هتل لاکی. بویژه انجمن جوانان وجامعه هموطنان  عزیز زردتشتی مقیم  و نیز دانشجویان محترم ایرانی که در  امر مهم  و  مقدس  برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشتاقانه همکاری و مساعدت نمودند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
به امید ارتقا روز افزون جایگاه ایران عزیز در جهان و سربلندی و عزت هموطنان ارجمند منجمله ایرانیان مقیم کشور دوست هند وستان  در خاتمه ضمن عرض تبریک به ملت بزرگ ایران برای انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس‌جمهور منتخب سلامت و شادکامی شما عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
ابوالفضل محمد علیخانی
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران، بمبئی

انتهای پیام

نظر شما