شناسهٔ خبر: 47884468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی داشتیم؛

نوازی: استقلال علی‌رغم مشکلاتش هم می‌تواند خطرساز باشد/ امیدواریم دست‌ِپُر به مشهد بازگردیم

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: استقلال ممکن است مشکلاتی داشته باشد ولی با تیمی بازی داریم که هر لحظه می‌تواند برای ما خطرساز باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی، مربی تیم فوتبال پدیده درباره دیدار فردا مقابل استقلال معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم فردا بازی خوبی در پیش داشته باشیم، به خاطر اینکه در تعطیلات لیگ خوب تمرین کردیم. جا دارد از بچه‌های تیم به خاطر حضور به موقع‌شان در تمرینات تشکر کنم. چند بازی دوستانه خوب هم داشتیم که برای ما مثمرثمر بوده است.

نوازی در ادامه گفت: درست است که استقلال ممکن است مشکلاتی داشته باشد ولی فردا با تیمی بازی داریم که هر لحظه می‌تواند برای ما خطرساز باشد و بازیکنان و مربیان خوبی دارند. امیدواریم آن چیزی که در تمرینات کار کردیم را در زمین مقابل استقلال پیاده کنیم. روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم با دست پر به مشهد برگردیم. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با عملکرد خوب خودمان تا پایان فصل امتیازات خوبی جمع کنیم و به آن هدفی که داریم، برسیم.
 
مربی پدیده مشهد در پایان در خصوص محروم و مصدوم تیمش مقابل استقلال عنوان داشت: هیچ محروم و مصدومی نداریم و بازیکنان ما همه سرحال و منتظر سوت آغاز بازی با استقلال هستند.
 
انتهای پیام/

نظر شما