شناسهٔ خبر: 47883165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در پاسخ به انتقادات؛

هری کین: شایعات تمرکزم را به هم نزده است

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، می گوید که مصدومیت و یا گمانه‌زنی ها درباره آینده او، عملکردش در تیم ملی انگلیس را تضعیف نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هری کین پس از نمایشی به شدت دور از انتظار در هر دو بازی انگلیس در یورو 2020 تعویض شد و مورد انتقاد قرار گرفت، اما او می گوید که مصدومیت مچ پایش که در طول فصل به آن دچار شد روی عملکردش تاثیری نداشته و همچنین صحبت ها درباره جدایی او از تاتنهام و تصمیم گیری در رابطه با باشگاه آینده اش، ذهنش را به خود مشغول نکرده است.

 

 

انگلیس در نخستین بازی خود برابر کرواسی به برد 1-0 دست یافت و در دومین بازی خود باارائه نمایشی بسیار ضعیف برابر اسکاتلند به تساوی بدون گل رضایت داد. کین در هر دو مسابقه نمایشی بسیار ضعیف و پرانتقاد داشت.

عملکرد ضعیف کاپیتان انگلیس آن هم پس از فصل درخشانی که در تاتنهام پشت سر گذاشت، هواداران فوتبال انگلیس را شوکه کرده است. هری کین به رغم مشکلاتی که تاتنهام با آنها دست و پنجه نرم می کند، در فصل پیش هم توانست آقای گل لیگ برتر شود.

هری کین که در طول فصل دچار چندین مصدومیت از ناحیه مچ پا شد، دو ماه پیش از آخرین مصدومیت خود بهبود یافت و تا پایان فصل بازیکن فیکس در ترکیب اسپرز بود.

کین برنده در سال 2018 برنده کفش طلای جام جهانی روسیه شد؛ موضوعی که انتظارات از او را در یورو 2020 بیشتر کرده است. هر چند او اعتراف می کند که سه سال پیش در روسیه دچار خستگی شده بود، اما می گوید این بار در یورو چنین مسئله‌ای مطرح نیست.

 

 

هری کین در مصاحبه با گاردین گفت: "گرت ساوت‌گیت این حق را دارد که تغییراتی که فکر می کند به نفع تیم است را صورت دهد.

چیزی که ما از تورنمنت قبلی یاد گرفتیم این بود که سعی کنیم در زمان مناسب به حداکثر بازدهی خود برسیم. بهترین زمان برای رسیدن به اوج و بهترین عملکرد در مرحله حذفی است و امیدوارم که در آنجا بالاخره راه بیفتیم.

در روسیه و در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی شاید زمان هایی بود که من آنقدر که می خواستم سرحال و تند و تیز نبودم. در نهایت مانتوانستیم به جای که می خواستیم برسیم و شاید بخشی از آن به این علت بود.

موضوع مدیریت کردن بازیکنان است و اینکه اطمینان حاصل کنید که همه تا جایی که ممکن است آماده و سرحال هستند. در مورد من اوضاع از این قرار است که دو بازی سخت را پشت سر گذاشته ام و حالا باید مطمئن شوم که برای بازی های باقی مانده آماده ام.

من هیچ مشکلی نداشتم. از نظر فیزیکی احساس نمی کردم که آماده بازی کردن نیستم. صادقانه بگویم که در حالی پا به این بازی ها گذاشتم که به اندازه تمام بازی های فصل احساس خوبی داشتم. "

 

 

کین در پایان فصل اعلام کرده است که قصد جدایی از تاتنهام را دارد و تیم هایی مثل منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی خواهان جذب او هستند. اینکه مقصد بعدی هری کین کدام باشگاه خواهد بود یکی از موضوعات اصلی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات است.

کین اما می گوید این موضوع روی نمایش او تاثیری نگذاشته است.

کین گفت:  به هیچ وجه این موضوع روی عملکرد من تاثیری نگذاشته است. تمام تمرکز من روی این موضوع است که چگونه می توانم به تیم کمک کنم و چگونه می توانیم در این تورنمنت موفق شویم.

من درک می کنم که از نقطه نظر رسانه ها و مطبوعات چنین گمانه زنی هایی وجود دارد اما من کاملا روی کارم در اینجا تمرکز کرده ام."

 

 

 

نظر شما