شناسهٔ خبر: 47879076 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونایی در آذربایجان شرقی

رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونایی استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خیاط زاده  رئیس گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مشکلی که در تهیه دوز دوم واکسن‌های روسی و چینی در کشور بود اکنون حل شده و دوز دوم واکسن اسپوتنیک روسی به افراد بالای ۸۰ سال استان آذربایجان شرقی تزریق شده است و برای افراد باقی این گروه نیز طی روز‌های آتی تزریق می‌شود.

او با اشاره به ورود دوز دوم واکسن سینوفارم چینی به استان از امروز افزود: بر این اساس از روز دوشنبه اقدام به تزریق دوز دوم این واکسن به افراد بالای ۷۰ سال استان می‌کنیم.

او گفت: با ورود محموله‌های جدید واکسن به استان طی روز‌های آتی می‌توانیم واکسیناسیون گروه سنی ۶۵-۷۰ سال را نیز آغاز کنیم، ولی فعلا این واکسن‌ها به دستمان نرسیده و از مردم و افراد این گروه سنی خواهشمندیم تا زمان اطلاع رسانی عمومی منتظر باشند و به مراکز بهداشت مراجعه نکنند.

خیاط زاده با بیان این‌که واکسیناسیون افرادی که در جریان انتخابات در کنار مردم بودند نیز انجام می‌گیرد، گفت: تعدادی واکسن از نوع روسی و برکت برای این افراد اختصاص یافته و به دستمان رسیده که از این هفته تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما