شناسهٔ خبر: 47874408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نتایج نهایی شوراهای شهر همدان اعلام شد

آزاده صفی

سرانجام لیست نهایی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر همدان به صورت رسمی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان همدان، اسامی منتخبان شورای ششم شهر همدان بدین شرح است: اکبر کاوسی‌امید با کسب ۲۰ هزار و ۲۸۲ رأی، سعید حاجی‌بابایی با کسب ۱۵ هزار و ۷۵۸ رأی، محمود مسگریان با کسب ۱۵ هزار و ۶۲۹ رأی، مرتضی کرباسیان با کسب ۱۵ هزار و ۲۷۰ رأی، مهدی حیدری با کسب ۱۴ هزار و ۷۸۳ رأی و علی رحیمی‌فر با کسب ۱۲ هزار و ۸۰۸ رأی از اعضای اصلی شورای شهر همدان هستند. 

ناصر صفری افلاکی با کسب ۱۱ هزار و ۱۷۱ رأی، سعید نظری با کسب ۱۰ هزار و ۶۷۹ رأی، سعید شهابی‌نیا با کسب ۱۰ هزار و ۲۲۹ رأی، حمید بادامی‌نجات با کسب ۱۰ هزار و ۲۰۴ رأی و علی‌اکبر نظری با کسب ۹۶۵۵ رأی نیز از دیگر اعضای اصلی شورای شهر همدان به شمار می آیند. 

همچنین علی رضایی با کسب ۹۶۰۹ رأی، هادی بلاغی با کسب ۹۴۹۶ رأی، سیدعلی رضوی‌اکمل ۹۰۵۶ با کسب رأی و محتبی حمزه رستگار با کسب ۸۶۰۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای ششم شهر همدان معرفی شدند.

محمد محسن لو با ۹۱۳ رأی، مصطفی یاسین با ۸۸۴ رأی، مجید علی جانی با ۷۹۳ رأی، حسین علی جانی با ۷۶۳ رأی و محمدرضا احمدی با ۵۷۴ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قهاوند و امین عزیزی با ۴۴۴ رأی و وحید محسن لو با ۳۲۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

معصومه افروزی با ۱۴۸۳ رأی، میثم مظاهری با ۱۰۲۳ رأی، اکبری تجری با ۹۱۹ رأی، مرتضی مظاهری با ۸۰۵ رأی و باقر مظاهری با ۷۲۴ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مریانج و مرتضی صالحی با ۷۱۲ رأی و علی امیرپور با ۶۸۰ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

اود احمدی با ۱۱۴۳ رأی، حامد شکری با ۷۴۰ رأی، جمشید شکری کامروا با ۷۲۳ رأی، جمشید الیاسی با ۶۳۰ رأی و نصرالله احمدی با ۵۹۰ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جورقان و امیر حسینعلی بیگی با ۴۵۸ رأی و سیدعباس حسینی با ۴۰۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما