شناسهٔ خبر: 47865091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نتایج انتخابات ۲٨ خرداد شهرستان پاوه اعلام شد

کرمانشاه - ایرنا - ستاد انتخابات شهرستان پاوه نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی را در شهرهای پاوه، نودشه، نوسود، باینگان و بانه‌وره را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

فرماندار پاوه در تشریح نتایج انتخابات به ایرنا گفت: از مجموع ۲۰ هزار و ۱۰۱ رای ماخوذه  انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پاوه سید ابراهیم رئیسی با کسب ۷ هزار و ۴۱۰ رای پیشتاز شد، محسن رضائی میرقائد با ۲ هزار و ۵۹۴ رای نفر دوم ، عبدالناصر همتی با ۲ هزار و ۲۶٨ رای نفر سوم و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۴۵۴ رای نفر سوم شد.

«پرویزه ایده پور» در مورد نتایج انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر پاوه نیز افزود: مجموع آرای ماخوذه شهر پاوه ۱۱ هزار و ۲۱۲ نفر است که جهانبخش لطف الهی با ۲ و ۶۳٨ رای، سیدآزاد حسینی با ۲ هزار و ۳۳۴ رای، مسلم قادری با ۲ هزار و ۱۵۷ رای، نذیر دولت خواه با ۲ هزار و ۳۶ رای و دیاری عبدالله زاده نام با یک هزار و ۹۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی و علی اشرف خسروی با یک هزار و ٨٨۶ رای، کریم باغبان با هزار و ٨۴۷ رای و جلیل علیزاده باهزار و ۶۳۶ را به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر پاوه انتخاب شدند.

وی در مورد انتخابات شورای شهر نودشه نیز گفت: شهر نودشه نیز در مجموع یک هزار و ۱۱۱ رای ماخوذه داشت که فرزاد مؤمنی، هیرش شریفیان ، عمار اسمعیلی، ظهور مؤمنی، جمیله روشنی به عنوان اعضای اصلی و سروه شریفی، مجید دادگر و مهدی شبرندی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

به گفته او از مجموع ۶۴۳ رای ماخوذه شهر نوسود نیز دانا اژند، لقمان نادری، احسان رحمانی، هاشم فاطمی و کیوان لطفی به عنوان اعضای اصلی و ناجح رسولی، سیاوش ابراهیمی و کاظم لطیفی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر نوسود منتخب شدند.

فرماندار پاوه اعلام کرد در شهر باینگان با ۶۴۰ رای ماخوذه ، ولی رحمانی راد، بهزاد انفرادی، آرام باینگانی، طالب حیدری و تیمور سعیدیانی به عنوان اعضای اصلی و عبدالواحد حیدری، فریدون خسروی و فریدون قادری به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر باینگان انتخاب شدند.

ایده پور افزود: شهر بانه وره در مجموع یک هزار و ۳۳۷ رای ماخوذه داشت که رزگار میرانی نژاد، سعید الماسی راد، محمدسلیم بیابانی عادل کریمی و مختار یوسفی نیا به عنوان اعضای اصلی شهر بانه وره و وزیر کریمی ، عبدالمجید سهرابی و سابق عثمانی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر منتخب شدند.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما