شناسهٔ خبر: 47855246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خانجانی مطرح کرد؛

وزیر کشور گفت تلاش می‌کند که همه چیز رعایت شود و حقی ضایع نشود

نماینده عبدالناصر همتی گفت: هنوز آرا نه شمارش و نه تجمیع شده و اینکه یک نفر ادعای اشتباهی کند اقدام اشتباهی است به خصوص در این شرایط.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جهانبخش خانجانی نماینده عبدالناصر همتی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز آرا نه شمارش و نه تجمیع شده و اینکه یک نفر ادعای اشتباهی کند اقدام اشتباهی است به خصوص در این شرایط.

او درباره قطعی سیستم‌ها در انتخابات هم گفت: این را وزارت کشور باید پاسخگو باشد. وزیر کشور گفت که مدیریت خواهد شد و حقی ضایع نخواهد شد.

خانجانی درباره جعلی بودن نامه بیان کرد: این را باید خودشان بگویند، اما چیزی که مطرح است این است که وزارت کشور در تلاش است تا انتخابات به نحو احسن اجرا شود و ماهم توقعی جز این از وزارت کشور نداریم، امیدوارم با این رفتار‌های نادرست ضاعقه مردم را تلخ نکنیم.

او درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: طبق اعدادی که تا الانبیان شده مشارک حدود ۲۸ و ۵۰۰ است و تا ساعت دو هم بیشتر نمیشد رای گیری انجام شود من و آقای همتی درخواست تمدید بیشتر را داشتیم، اما گفتند که طبق مصوبه شورای نگهبان صرفا تا ساعت دو رای گیری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما