شناسهٔ خبر: 47855118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده امیرحسین قاضی زاده در وزارت کشور: بیش از ۲۰ شکایت تحویل ستاد انتخابات داده‌ایم

محسن فرامرزی

نماینده امیرحسین قاضی زاده در وزارت کشور گفت: بیش از بیست گزارش شکایت تنظیم کرده و به رابطه ستاد انتخابات کشور تحویل داده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مصطفی طالب پور در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه از ابتدای ثبت نام آقای قاضی زاده هاشمی و احراز صلاحیت ایشان توییت های جعلی در خصوص انصراف وی از کاندیداتوری پخش شد که چندین مرحله تکذیبیه از سوی ستاد و شخص ایشان داده شد، اما فایده ای نداشت. در ادامه مسیر نیز توییت هایی از اکانت های جعلی که به نام او و رییس ستادش ساخته شده بود ، در فضای مجازی منتشر شد و اخباری این چنین را مخابره کردند و برخی رسانه ها هم مصاحبه های جعلی منتشر کردند که با پیگیری ها از خروجی رسانه ها حذف شد.

وی ادامه داد: یکی از شوک های دیگر این بود که خبرگزاری صدا و سیما در آخرین روز تبلیغات و همزمان با گفت وگوی ویژه خبری ، خبر انصراف او را پخش کرد و سایر خبرگزاری ها آن را نشر دادند و امروز هم در روز رای گیری طی دو مرحله صبح و بعد از ظهر پیام جعلی در خصوص انصراف قاضی زاده به نفع کاندیدی دیگر مطرح شد.

طالب پور تصریح کرد: از صبح روز رای گیری شاهدیم در برخی شعب اخذ رای در یک مورد در کرمانشاه و سه مورد در لرستان شهرستان خرم آباد  بر روی نام قاضی زاده خط  و ماژیک کشیده بودند و اعلام کردند که او انصراف داده است. در تایلند هم کد قاضی زاده را اشتباه نوشته بودند. در برخی شعب شهرستان ها و روستاها در غرب کشور نام او را به اشتباه هاشمی  یا صرفا امیر حسین قاضی نوشته بودند که می تواند منجر به ابطال آرا وی شود.

وی ادامه داد: در سایر استان ها نیز در برخی شعبات عوامل اجرایی اعلام کرده اند قاضی زاده انصراف داده و بهتر است به او رأی ندهید که بالغ بر بیست گزارش شکایت در این رابطه تنظیم کرده و به رابط ستاد انتخابات کشور تحویل دادیم.

نماینده قاضی زاده  در پایان بیان کرد:  تخلفات کرمانشاه و لرستان پیگیری شده ، در کرمانشاه تابلوی مربوطه اصلاح شد ولی در لرستان هیچ‌ نتیجه ای به ما اعلام نشد و گفتند پیگیری می کنند که نتیجه نداشت.

انتهای پیام

نظر شما