شناسهٔ خبر: 47855098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

بیش از ۷۰۸هزار تعرفه رای در کرمانشاه استفاده شده است

کرمانشاه- دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۷۰۸هزار تعرفه رای در کرمانشاه استفاده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل بالایی در نشست خبری که بامداد امروز در ستاد انتخابات کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تجربه‌های گذشته و اینکه مردم کرمانشاه همچون سایر هموطنان رأی دادن را به ساعات پایانی موکول می‌کنند، از قبل با هماهنگی ستاد کرونا و ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات برای تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت ۲ بامداد انجام گرفته بود، و بر همین اساس با مشاهده مشارکت و استقبال هم استانی‌های عزیز روند اخذ رأی در شعب شهری تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد.

وی افزود: در شعب شهری که مراجعه کننده ندارند، اجازه شروع شمارش آرا داده شده است، اما کلیه شعباتی که مراجعه کننده دارند تا پایان اخذ رأی از آخرین نفر اجازه شمارش داده نمی‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گمانه‌زنی‌هایی صورت خواهد گرفت که نگاه علمی ندارد و بر اساس ذهنیت افراد است؛ که از مردم می‌خواهیم منتظر اعلام نتایج از رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها باشند.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد در حدود ۷۰۸ هزار تعرفه رأی در استان کرمانشاه مصرف شده است که نشان از مشارکت بالای مردم کرمانشاه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: کلیه اماکنی که در استان کرمانشاه شعب اخذ رأی بودند روز شنبه تعطیل هستند.

نظر شما