شناسهٔ خبر: 47855009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مورد امنیتی در انتخابات خراسان رضوی رخ نداد

مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تاکنون مشکل امنیتی پای صندوق‌ها نداشتیم و امیدواریم در ادامه روند انتخابات و انتقال صندوق‌ها نیز مسئله‌ای به وجود نیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد کاظم تقوی بامداد شنبه با حضور در ستاد انتخابات خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که نزدیک به ۱۹ هزار و ۵۰۰ نیرو در تأمین امنیت انتخابات شرکت داشتند، اظهار کرد: در کنار پرسنل نیروی انتظامی، حدود ۱۰ هزار بسیجی نیز در کنار ما حضور داشتند که خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی در استان وجود نداشت.

وی ادامه داد: بعضی درگیری‌ها در روستاها به واسطه اهمیت شورای روستا برای آنان به وجود آمد که این مسائل نیز حل شد، تا الان مشکلی پای صندوق‌ها نداشتیم و امیدواریم در ادامه روند انتخابات و انتقال صندوق‌ها نیز مسائلی به وجود نیاید.

سردار تقوی با بیان این‌که نیروی انتظامی برای همه احتمالات و اتفاقات برنامه دارد، تصریح کرد: از دی ماه سال گذشته برنامه‌ریزی نیروی انتظامی شروع شده که بنا بر پیشرفت مراحل انتخابات، گام‌هایی مشخص و انجام شد؛ بعد از پایان شمارش آرا و در شادی مردم نیز کنارشان هستیم به خصوص در جشن میلاد علی بن موسی‌الرضا (ع)، کام ملت را شیرین و دشمن را مأیوس کند و پایانی باشد بر یاوه‌گویی‌های کسانی که با نظام ما دشمنی دارند.

وی افزود: مأموریت صیانت از صندوق‌ها توسط مأموران نیروی انتظامی از خارج شدن صندوق از مخزن آغاز می‌شود، آن مأمور همراه صندوق تا بازگشت به مخزن حضور دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان این‌که مورد امنیتی پیش از انتخابات اتفاق نیفتاد، یادآور شد: در کنار مأموران صندوق، مأموران انتظامی شرایط را برای رای‌دهندگان تسهیل کردند.

نظر شما