شناسهٔ خبر: 47854770 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

محمد عبدالسلام:

آمریکا به رنج‌های ملت یمن اعتنایی ندارد

سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن دیروز در سخنانی گفت که آمریکا می‌خواهد سناریوهای خود در یمن را اجرایی کند و به همین دلیل به رنج‌های ملت یمن اعتنایی نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن دیروز در سخنانی گفت که آمریکا می‌خواهد سناریوهای خود در یمن را اجرایی کند و به همین دلیل به رنج‌های ملت یمن اعتنایی نمی‌کند.

عبدالسلام تأکید کرد که کشورهای متجاوز از طرف‌های یمنی می‌خواهند که با ادامه محاصره موافقت کنند. هنوز پیشرفتی در گفت‌وگوها حاصل نشده است، اما تلاش‌ها برای توقف حملات و لغو محاصره ادامه دارد.

وی با اشاره به اقدام اخیر سازمان ملل در قرار دادن نام انصارالله در لیست ناقضان حقوق کودکان یمن گفت که تصمیمات این نهاد بین المللی در چارچوب قوانین سیاسی است و به عنوان بلندگوی تبلیغاتی برای کشورهای ابرقدرت فعالیت می‌کند.

به گزارش المسیره، رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن تصریح کرد: اقدام سازمان ملل در قرار گرفتن نام انصارالله در لیست ناقضان حقوق کودک مغرضانه است.

وی با اشاره به کشتار کودکان یمنی از سوی ائتلاف سعودی طی بیش از شش سال اخیر جنگ یمن گفت که کشورهای متجاوز بدترین جنایات را در حق کودکان یمنی مرتکب شده اند، اما نام آنها در لیست ناقضان حقوق کودکان قرار ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما