شناسهٔ خبر: 47854527 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایش اثربخشی شبکه «شاد»/ سنجش وضعیت آموزش در دوران کرونا

پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش، پژوهش ملی سنجش وضعیت آموزش در دوران شیوع ویروس کرونا را با عنوان «پایش اثربخشی شبکه ملی شاد» در دستور کار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش در راستای تحقق تکالیف ذاتی و پاسخگویی به نیازهای آنی و آتی وزارت متبوع و مراجع راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی به انجام مطالعات و پژوهش‌های کاربردی مورد نیاز کشور در حوزه تعلیم‌ و تربیت و تدوین و ارائه به هنگام یافته‌ها و نتایج آن در قالب چکیده، خلاصه، گزارش مختصر و مشروح، بسته سیاستی، کارنامه پژوهش و ... می‌پردازد.

پژوهش ملی سنجش وضعیت آموزش در دوران شیوع ویروس کرونا «پایش اثربخشی شبکه ملی شاد»، یکی از پژوهش‌های یاد شده است که پروژه مذکور با هماهنگی وزارت متبوع و از طرف مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و در چارچوب شبکه رصد کووید ۱۹ به پژوهشگاه مطالعات آموزش‌ و پرورش محول شده است.

مبانی نظری این پژوهش، تدوین و ابزارهای گردآوری اطلاعات باتوجه‌ به مبانی نظری تهیه و با مشورت و راهنمایی اساتید متخصص حوزه تکنولوژی آموزشی اصلاح و در سامانه‌های تجمیع اطلاعات بارگذاری شده و تاکنون بیش از 50 هزار نفر از معلمان فرهیخته سراسر کشور در استان‌ها، مناطق، مقاطع، پایه‌ها و رشته‌های مختلف پرسشنامه‌های موردنظر این پروژه پژوهشی ملی را تکمیل کرده و تحلیل داده‌های پژوهش در حال انجام است.

 پیش‌بینی می‌شود گزارش پژوهش یاد شده طی دوهفته آتی به مراجع ذی‌ربط تقدیم شود.

انتهای پیام/

نظر شما