شناسهٔ خبر: 47854354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انتخابات ۱۴۰۰؛

بی‌نیاز: ۴۶۲ هزار تعرفه رأی در قزوین مصرف شده است

سخنگوی شورای اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا ساعت ۲۳:۴۵ جمعه_ ۲۸ خردادماه_ در این استان ۴۶۲ هزار تعرفه رأی مصرف شده است.

صاحب‌خبر -

سید حسین بی‌نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از انتخابات اظهار کرد: تا ساعت ۲۳:۴۵ جمعه_ ۲۸ خردادماه_ در استان قزوین بیش از ۴۶۲ هزار تعرفه مصرف شده است.

وی با بیان اینکه در استان قزوین ۹۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بوده‌اند، تصریح کرد: تاکنون ۴۹.۱۷ درصد از واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین افزود: طبق هماهنگی وزارت کشور و شورای نگهبان به ستاد انتخابات اعلام شده است، مسئولان مراکز رأی‌گیری در مناطقی مانند روستاهای کم جمعیت که مراجعه کننده ندارد می‌توانند با بستن شعب نسبت به شمارش آرا در چارچوب قانون اقدام کنند و شعبی که مراجعه مردم برای رأی دادن ادامه دارد تا ساعت دو بامداد باز خواهد بود تا شهروندان بتوانند با آرامش خیال برای مشارکت اقدام کنند.

وی گفت: در حوزه شورای شهر تخلفاتی صورت گرفته که به موقع شناسایی و جهت برخورد تحویل مراجع قضائی  شد، اما در حوزه ریاست جمهوری تاکنون هیچ گزارش تخلفی صورت نگرفته است.

نظر شما