شناسهٔ خبر: 47854331 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فقط در شعب بدون مراجعه کننده بسته می شود و در بقیه شعب باز است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: شعبی که با ازدحام مراجعه کننده مواجه هستند تا ساعت ۲ بامداد رای مردم را خواهند گرفت و در این شعب ساعت ۲۴ بسته نخواهد شد. سید اسماعیل موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پایان مهلت رای گیری در ساعت ۲۴، اظهار کرد: بر اساس توافق ستاد انتخابات کشور و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، درهای شعبی که مراجعه کننده ندارند، بسته می شود و اعضای این شعبه ها می توانند شمارش آرا را آغاز کنند. وی ادامه داد: شعب هایی که با ازدحام مراجعه کننده مواجه هستند تا ساعت ۲ بامداد رای مردم را خواهند گرفت و در این شعب ساعت ۲۴ بسته نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ سید اسماعیل موسوی با اشاره به پایان مهلت رای گیری در ساعت ۲۴، اظهار کرد: بر اساس توافق ستاد انتخابات کشور و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، درهای شعبی که مراجعه کننده ندارند، بسته می شود و اعضای این شعبه ها می توانند شمارش آرا را آغاز کنند.

وی ادامه داد: شعب هایی که با ازدحام مراجعه کننده مواجه هستند تا ساعت ۲ بامداد رای مردم را خواهند گرفت و در این شعب ساعت ۲۴ بسته نخواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما