شناسهٔ خبر: 47846545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

رئیس ستاد انتخابات استان:مردم کهگیلویه و بویراحمد رکورد شرکت در انتخابات را می شکنند

عیسی فتحی عیسی فتحی / عیسی فتحی

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت مردم استان در انتخابات این دوره تاکنون مطلوب بوده است.

صاحب‌خبر -

«احد جمالی» در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شعبات اخذ رای در حوزه‌ های انتخابیه استان، افزود: امروز جشن ملی ایرانیان است چرا که انتخابات شاه بیت وزارت کشور است.

وی اظهارکرد: امروز در سطح کشور ۴ انتخابات در حال برگزاری است و در استان کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در حال برگزاری است.انتخابات ریاست جمهوری انتخابات اصلی ماست.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ساعت ۷ صبح فرآیند اخذ رای گیری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد و نیروهای اجرایی از ساعت ۵ صبح در مرکز شعبات حضور داشتند.

جمالی با بیان اینکه مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد: باتوجه به اینکه استان در دوره های گذشته در راستای مشارکت حداکثری پیش قراول بود مردم شور و هیجان بسیار زیادی دارند.

وی ادامه داد: در این دور از انتخابات تعداد صندوق های رای  ۱۱ درصد افزایش یافته است. در شعبی که میزان آرای بیش از ۷۰۰ رای بودند ۲ صندوق پیش بینی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شاهد حضور فعال مردم در پای صندوق های رای هستیم، تاکید کرد: تاکنون مشکلی نداریم و در صورت بروز مشکل نیروهای فنی فعال و پای کار هستند. انتخابات تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ۲۹ خرداد ماه ادامه دارد.

جمالی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره های قبل انتخابات پیش قراول بود، عنوان کرد: پیش بینی ما این است که دوباره رکورد می زنیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مشارکت از حد انتظار فراتر رفته است و باتوجه به ارتباط تلفنی که با دیگر استان ها داشتیم رتبه اول مشارکت را در انتخابات ۱۴۰۰ خواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما