شناسهٔ خبر: 47846288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخذ رأی به صورت دستی در شعب دارای مشکل زنجان

عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: اخذ رأی به صورت دستی در شعب دارای مشکل استان زنجان انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سابقه تاریخی از حضور مردم در انتخابات در تمامی فرآیندهایی که به منافع مردم و کشور و انقلاب در اون مطرح بوده همیشه مردم پای کار بودند.
عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که این انتخابات پرشور برگزار شود، اضافه کرد: با تاکید مقام معظم رهبری و تشویق خود مردم در این ایام امید است حضور در انتخابات پرشور باشد.
وی با اشاره به اینکه از ساعات نخست صبح گزارش‌هایی که رسیده که مردم قبل از باز شدن شعبه حضور داشتند، عنوان کرد: این موضوع نشان از اقبال مردم برای حضور در انتخابات دارد.
باقری با اشاره به اینکه نظارت‌ها چند ماهی بود که مقدمات انتخابات فراهم شده بود، بیان کرد: تیم‌ها و گروه‌های مختلف در انتخابات نظارت داشته و دارند.
عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شورای نگهبان و اعضای هیأت نظارت شورای شهر و روستا در استان به صورت مستمر بر برگزاری انتخابات نظارت دارند، بیان کرد: سعی شده اعتماد نسبت به سلامت انتخابات با پوشش بسیار بر انتخابات بالا ببریم و اگر موردی وجود داشته اقدام کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه تلاش شده در برگزاری انتخابات شائبه‌ای ایجاد نشود، گفت: به تمام نامزدهای انتخاباتی اعلام کردیم موارد و مشکلاتی که ایجاد می شود، اطلاع رسانی کنند.
باقری با اشاره به اینکه تا این لحظه پیگیر بوده‌ایم، بیان کرد: نتیجه این پیگیر‌ها منجر شد برای حل مشکل ایجاد شده هیأت اجرایی و نظارت جلسه داشته باشد.
عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مقرر شد چند شعبه‌ای که برای برگزاری الکترونیکی مشکل داشتند به صورت دستی آرا اخذ شود، بیان کرد: مشکلات ابتدایی بود در ساعات اولیه حل شد و چند شعبه که معطل نبودند آرا دستی اخذ شود.
انتهای پیام/73009

نظر شما