شناسهٔ خبر: 47845538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی:

رأی حقی قانونی، شرعی و مدنی برای مردم جامعه است

حجت الاسلام مروی رأی را حقی قانونی، انسانی، شرعی و مدنی برای مردم جامعه دانست و گفت: در طول این ۴۲ سال حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «احمد مروی» امروز(۲۸ خرداد) با حضور در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) رأی خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت سپس در جمع خبرنگاران گفت: رأی حق مردم است، حقی که خداوند برای مردم قائل شده است.

 

تولیت آستان قدس رضوی افزود: در دوران ستم شاهی این حق پایمال شده بود، مردم غیور ایران در انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن بسیاری از حقوق پایمال شده خود را از جمله حق انتخاب و تعیین سرنوشت را احیا کردند.

 

وی رأی را حقی قانونی، انسانی، شرعی و مدنی برای مردم جامعه دانست و اظهار کرد: در طول این ۴۲ سال حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام مروی گفت: انشالله در این انتخابات نیز تمام ایرانیان فارغ از همه گرایش‌های سیاسی، جناحی، قومیتی و مذهبی از این حق انسانی و مدنی خود استفاده کنند و با حضوری پرشور پشتوانه‌ محکمی برای نظام و استقلال، اقتدار و امنیت کشور رقم بزنند.

پایان پیام/483

نظر شما