شناسهٔ خبر: 47845245 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخابات از مظاهر و دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و نشانگر اراده سیاسی مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز پس از شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی گفت: تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود همیشه مهم بوده و الان نیز مهم‌تر است چرا که تمام تلاش دشمنان و بدخواهان نظام این بود که ما چهل سالگی انقلاب را نبینیم، اما ما جشن ۴۲ سالگی گرفتیم و اکنون یک حماسه پرشور دیگری خلق کردیم.

پورمحمدی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستای ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، اشتیاق و حضور مردم را همه می‌بینند و این نشانگر آگاهی، شعور و معرفت مردم است.

او گفت: مردم ما همیشه در لحظه‌های خاص و شرایط ویژه با اشتیاق بیشتر نظام و کشورشان را همراهی می‌کنند و امروز هم انتخاب خوبی رقم خواهند زد.

او افزود: به‌رغم تلاش‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم، ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ نیز به عنوان یک روز پرشور و حماسی در تاریخ ایران اسلامی ثبت می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور چشمگیر مردم تبریز و استان در پای صندوق‌های رای، گفت: این حضور حاکی از این است که مردم، انقلاب و نظام را دوست دارند و در تمام برهه‌های حساس از اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب، دفاع می‌کنند.

او با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، خنثی‌کننده تهدید‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است، افزود: این بار نیز با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پاسخ محکم دیگری به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهیم داد.

او با اشاره به مشکلات و گلایه‌های مردم تاکید کرد: قهر از صندوق رای، راهکار حل مشکلات نیست؛ بلکه این حضور حداکثری و انتخاب رئیس جمهور با رای بالاست که می‌تواند زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.

پورمحمدی گفت: رئیس جمهوری که با بیشترین رای مردمی انتخاب می‌شود از قدرت چانه‌زنی و تصمیم‌گیری بیشتر و بهتری در موضوعات ملی و بین‌المللی برخوردار خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وقفه روی‌داده در آغاز رای‌گیری در برخی شعب شهر تبریز، گفت: علت این موضوع، تاخیر در ارسال کارت‌های رأی‌گیری به شعب اخذ رای بود و در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

او اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی در اخذ رای به صورت الکترونیکی در شهر تبریز وجود ندارد، اما تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است تا در صورت بروز مشکل، رای‌گیری به صورت دستی انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از مردم استان خواست که رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکرده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را هنگام حضور در شعب اخذ رای رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

نظر شما