شناسهٔ خبر: 47844873 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انتخابات ۱۴۰۰؛

عرف: مردم نگران بروز برخی از نقص‌های فنی نباشند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مردم نگران بروز برخی از نقص‌های فنی در سیستم‌های شعبه‌های رأی‌گیری نباشند و از همه واجدین انتخابات، رأی‌گیری انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف در گفت و گوی زنده تلویزیونی, با بیان اینکه مردم عزیز کشورمان تاکنون مشارکت خوبی در انتخابات داشته‌اند، اظهار کرد: به همه استانداران و فرمانداران ابلاغ می‌کنم که در هر جایی مشکل فنی وجود دارد به صورت آفلاین از مردم رأی بگیرند و نباید فرایند رأی‌گیری با معطلی مواجه شود؛ لذا این کار انجام شده و هیچ مشکلی در فرایند اخذ رأی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: بعضاً در فضای مجازی لیست‌های جعلی از تعداد نامزدها منتشر شده, اما مردم عزیز کشورمان صرفاً باید به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور توجه کنند.

عرف تصریح کرد: امروز چهار نفر از نامزدها در رقابت هستند و سه نفر از نامزدها رسماً انصراف خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کردند که این موضوع به طرق مختلف به اطلاع مردم ایران رسیده است.

وی با اشاره به رفع و حل مشکلات موجود در برخی شعب، گفت: مردم نگران بروز برخی از نقص‌های فنی در سیستم‌های شعبه‌های رأی‌گیری نباشند و از همه واجدین انتخابات، رأی‌گیری انجام می‌شود.

نظر شما