شناسهٔ خبر: 47844774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی ؛

نماینده ولی فقیه در مازندران: انتخابات ضامن ثبات و اقتدار کشور است

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : برگزاری انتخابات ضامن ثبات و اقتدار ایران اسلامی است و بی‌شک مردم مومن و انقلابی با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رای، حماسه‌ای جاوید در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری در روز انتخابات ، افزود : زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم است و مردم می توانند با بینش باز سیاسی و با انتخاب نامزد اصلح، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان برای دلسرد و ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، اظهار داشت : در طول بیش از چهار دهه از عمر با  برکت انقلاب اسلامی، بدخواهان ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به کشورمان دریغ نکردند و در انتخابات این دوره نیز تمام امکانات خود را بسیج کرده اند که مردم را از شرکت در این رویداد مهم سیاسی کشور منصرف کنند.

امام جمعه ساری افزود : مردم با بصیر ایران اسلامی با مشارکت همه جانبه در این دوره از انتخابات، به تمام دشمنان ثابت خواهند کرد که در تعیین سرنوشت خود مشارکت همه‌جانبه دارند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نمی دهند.

وی ادامه داد : امت اسلامی با حضور حماسی در انتخابات امروز، زمینه اقتدار بیش از پیش کشورمان را فراهم خواهند کرد و به تمام دشمنان ثابت می‌کنند که با تبعیت از فرامین رهبری و با وجود تمام مشکلات اقتصادی، در این دوره از انتخابات مشارکت فعالانه و همه جانبه دارند.

محمدی لائینی در عین حال بر لزوم نظارت همه جانبه مسئولان و متولیان امر برای تامین تعرفه‌های رای برای شعب اخذ رای تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ، گفت: این شهید عارف پرچم عرفان را در میدان جهاد برافراشت و در نهایت به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود ، دست یافت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشارکت ۶۵۰ نفر از دانشمندان و جوانان نخبه ایرانی در تولید واکسن کرونا، افزود : واکسن کرونا که توسط محققان جوان کشورمان تولید شده، کم خطرترین، بی‌عارضه‌ترین و در عین حال با ضریب ایمنی بالا تولید شده است که این امر از افتخارات و برکات انقلاب اسلامی است.

نظر شما