شناسهٔ خبر: 47844772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

حضور پر شور مردم در شعب اخذ رای توطئه دشمنان را از بین خواهد برد

رشت-ایرنا- استاندار گیلان گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم فهیم ایران اسلامی در پای صندوق های رای ، توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و نظام مقدس ما را از بین خواهد برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ارسلان زارع روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه  اخذ رای شهید مصطفی دوست شهر آستانه اشرفیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها و تمهیدات صورت گرفته ، کلیه مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در این استان فراهم شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم در سرنوشت و سربلندی ایران اسلامی تصریح کرد: افزایش تعداد تعرفه های مصرف شده در انتخابات امسال در مقایسه با مدت زمان انتخابات گذشته در گیلان ، نشان دهنده افزایش حضور مردم استان در پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم تا با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و در پاسداری از خون پاک شهدا در انتخابات حضور داشته باشیم افزود: از کلیه مردم دعوت می شود تا در زمان مناسب در شعبه های اخذ رای حاضر و رای خود را آگاهانه در صندوق ها بیاندازند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می رود مردم رای خود را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند یادآور شد: همچنین همزمان با برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه نیز برگزار می شود.

 استاندار گیلان تصریح کرد: کلیه مقدمات برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده ، ضمن آنکه این شهرستان یکی از شش حوزه انتخابیه کشور است که این انتخابات در آن برگزار می شود.

زارع افزود: طبق آمار موجود میزان مشارکت مردم این شهرستان نیز تا این لحظه در پای صندوق های رای نسبت به دوره گذشته افزایش دارد.

وی همچنین در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در شعبه های اخذ رای این استان نیز گفت: پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله به کرونا در صندوق های اخذ رای به خوبی توسط عوامل برگزاری انتخابات رعایت می شود.

زارع خاطرنشان کرد:مردم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی چون استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده در پای صندوق های رای حاضر می شوند و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در شعبه های اخذ رای گیلان مطلوب است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای شاهد برگزاری یک انتخابات آگاهانه در نقاط مختلف استان گیلان و ایران اسلامی باشیم.

فرماندار  آستانه اشرفیه نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: امروز همزمان با سراسر کشور ، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۵ شعبه اخذ رای این شهرستان برگزار می شود.

حمید رضایی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل در برگزاری انتخابات این شهرستان فعالیت دارند ، افزود: در انتخابات امروز ، ۲۰ داوطلب در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ، ۵۳ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر و ۷۰۱ داوطلب نیز در انتخابات شوراهای اسلامی مناطق روستایی حضور دارند.

وی روند برگزاری انتخابات را در این شهرستان خوب ارزیابی و تصریح کرد: کلیه عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم تلاشی مضاعف دارند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ، خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور درشهرستان آستانه اشرفیه در حال برگزاری است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما