شناسهٔ خبر: 47844745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شمال تا جنوب کرمان| از پیشتازی رأی اولی‌ها در زرند تا افزایش جمعیت رأی دهندگان در فاریاب

مردم شهرستان‌های زرند و فاریاب با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند و رأی اولی‌ها در این حماسه پیشتاز بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، همزمان با آغار رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان زرند و مناطق ریحان‌شهر، خانوک، یزدان‌آباد و شهر سیریز در ۱۳۸شعبه اخذ رأی حاضر شدند.

آحاد مختلف مردم آگاه و همیشه در صحنه با حضور آگاهانه خود در این دوره از انتخابات ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بار دیگر اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر بویژه سردار دلها حاج‌قاسم سلیمانی بار دیگر با حفظ وحدت و انسجام و انتخاب آگاهانه خود در این دوره از انتخابات  برای چندمین بار توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و بینی استکبار را به خاک کشاندند.

رأی اولی‌ها که در نخستین ساعات رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور یافتند، پس از انداختن رأی خود در صندوق‌ها نام خود را جزو پیشتازان حماسه سیاسی در تاریخ کشور ثبت و ضبط کردند.

به گفته صادق‌زاده فرماندار زرند، در شهر زرند و مناطق ریحان شهر، خانوک، یزدان‌شهر و شهر سیریز ۱۳۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۷۲ شعبه شهری و ۶۶ شعبه روستایی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت دارند، همچنین ۳۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات مشارکت می‌کنند.

لحظه‌به‌لحظه بر جمعیت رأی دهندگان در فاریاب افزوده می‌شود

 رأی گیری در ساعات اولیه صبح امروز در شهرستان فاریاب آغاز شد و حضور پر شورمردم نشان از ایرانی قوی و مردمانی باایمان و ولایی دارد.

مردم فاریاب باشور و شعف و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و هرچه از زمان می‌گذرد، بر جمعیت شرکت‌کنندگان هم پای صندوق‌های رأی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب/ی

نظر شما