شناسهٔ خبر: 47844719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

مردم در انتخابات نشان خواهند داد در اصل نظام هم عقیده و متحد هستند

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: مردم با حضور خود در انتخابات نشان خواهند داد که فارغ از سلایق در اصل نظام هم عقیده و متحد هستند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن بیگدلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز بار دیگر حماسه ای عظیم و باشکوه خلق خواهد شد که این جای تبریک دارد و شواهد نشان می دهد که حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای رفته رفته بیشتر و پررنگتر می شود.

وی اظهار داشت: هرچند مردم ایران در طول سال های اخیر به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی و بی تدبیری برخی مسوؤلان با سختی ها و مشکلاتی مواجه بودند و از طرفی نیز دشمنان اعم از منافقین و سلطنت طلبان با تبلغیات خود سعی داشتند مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات کمرنگ شود اما با این وجود، ملت بصیر و آگاه ایران باز هم به صحنه آمدند تا نشان دهند که انقلاب و نظام خود را دوست دارند و به عهد و پیمان خون با شهدا پایبند هستند.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید براینکه شرکت در انتخابات پاسخی محکم و کوبنده به یاوه گویی های دشمنان و بدخواهان است، گفت: با توجه به اینکه مردم انقلاب و نظام را دوست دارند بنابراین خود را در خوشی ها و ناخوشی های نظام شریک می دانند و هرگز گوش به حرف ها و تبلیغات دشمنان نمی سپارند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه استقلال و آزادی هزینه دارد و ملت به خوبی به این موضوع واقف هستند، اظهار داشت: دشمنان بر نمی تابند که ملت ها خود تصمیم بگیرند و به همین خاطر نیز ساکت ننشسته اند و مدام در پی توطئه، دسیسه و فتنه گری هستند تا شاید به اهداف نامشروع و پلید خود دست یابند.

وی با بیان اینکه سختی ها، گرفتاری ها و گره های کنوی اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی، فقط و فقط به دست مردم باز می شود، افزود: امروز نیز مردم به صحنه انتخابات آمده اند تا با رای خود و انتخاب فرد اصلح، گره ها را بگشایند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را واجب شرعی دانستند، تصریح کرد: مشارکت و حضور در انتخابات، یک وظیفه ملی و انسانی است و با توجه به اینکه مردم به کشور و تمدن خود عشق و علاقه وافر دارند بنابراین مردم حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای خواهند داشت و با انتخاب درست و آگاهانه خود، حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.  

یک هزارو ۶۳ شعبه آرای مردم استان زنجان را جمع آوری خواهند کرد.۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰   آغاز شده است.

نظر شما