شناسهٔ خبر: 47844710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

فرماندار امیدیه: مردم با وجود تمام تحریم‌ها پای صندوق آمده‌اند

اهواز - ایرنا - فرماندار امیدیه گفت: مردم با وجود همه‌ی تهدیدها و تحریم‌هایی که ضد کشور وجود دارد، پای صندوق آمده‌اند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی را رقم خواهند زد.

صاحب‌خبر -

سید مهران رفیعی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت همه‌ی مردم در انتخابات، بنده هم به مردم شهرستان امیدیه توصیه می‌کنم که با حضور حداکثری در انتخابات، به دنیا نشان دهند که به انقلابشان پایبند هستند.

وی ادامه داد: مردم با وجود تحریم‌های ظالمانه غرب در پای صندوق‌های رای حضور داشته و با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

فرماندار امیدیه افزود: مشارکت مردم امیدیه در انتخابات تاکنون در بعضی از شعبه‌ها بسیار خوب بوده و انتظار داریم حوزه‌های با مشارکت کمتر نیز عصر امروز با حضور مردم از شور و شوق انقلابی برخوردار شوند.

رفیعی تعداد نفرات واجد شرایط رای‌گیری در شهرستان امیدیه بیش از ۷۱ هزار بیان کرد و گفت:  ۱۰۳ شعبه رای‌گیری در شهرستان امیدیه برای سیزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری و ۱۰۰ شعبه نیز برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تدارک دیده شده است.

وی تعداد رای اولی‌های شهرستان امیدیه را حدود ۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون تخلف و مشکلی که روند انتخابات در شهرستان امیدیه را با مشکل روبه رو کند، گزارش نشده است و امیدواریم با مشارکت خوب مردم، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: تاکنون مشکلی از نظر کمبود تعرفه و قطع سیستم‌ها در شعب انتخاباتی شهرستان امیدیه گزارش نشده و انتخابات در این شهرستان به خوبی در حال برگزاری است.

سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۳۵ نفر  ازجمله ۹۷ هزار و ۱۲۹ نفر رای  اولی در خوزستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

ستاد انتخابات کشور، همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی  را برای رای دهندگان ضروری اعلام کرده و از آنها درخواست کرده هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد به طور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

نظر شما