شناسهٔ خبر: 47844674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان: مردم بزرگ باید رئیس جمهور بزرگ داشته باشند

فاطمه عبدلی

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس جمهور نماینده مردم بزرگ ایران است، مردم بزرگ باید رئیس جمهور بزرگ داشته باشند؛ کسی که به شأن مردم احترام بگذارد و قطعا با مردم صادق و شفاف باشد و مشکلات را بیان کند.

صاحب‌خبر -

سید مسعود خاتمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات مهم کشور است، اظهار کرد: روز به روز مردم به سمتی می روند که به برنامه های کاندیداها و عملکرد گذشته آنها دقت می کنند و گرفتار جو سازی یا فضاهای کاذب نمی شوند و این باعث خوشحالی است.

وی ادامه داد: انتظار داریم که در آینده کاندیداها برنامه هایی در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی داشته باشند و از چند ماه قبل آنها را از طریق رسانه ها در اختیار مردم بگذارند. گاهی اوقات برخی از کاندیداها برنامه های مقطعی اعلام می کنند که خیلی مبهم است، گرچه صحبت های خوبی است و امیدوارم محقق شود. کاندیداها باید برنامه های معقول خود را ارائه دهند و ما نیز عملکرد آنها را در گذشته بررسی کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس جمهور نماینده مردم بزرگ ایران است، مردم بزرگ باید رئیس جمهور بزرگ داشته باشند؛ کسی که به شأن مردم احترام بگذارد و قطعا با مردم صادق و شفاف باشد و مشکلات را بیان کند. شفافیت مسئولان برای خودشان خوب است و سبب حل بسیاری از مشکلات می شود، چرا که اگر مشکلات را شفاف به مردم بگوییم، بردباری دارند و برای حل مشکلات کمک می کنند، اما اگر کار انجام نشده را مدام به مردم بگوییم انجام داده ایم اعتمادها فرو می ریزد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه مردم باید در سرنوشت خود شریک باشند، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و تورم بیداد می کند. برخی از قول هایی که مسئولان مختلف دادند محقق نشده و ناراحتی مردم به حق است، اما برای حل همین مشکلات بدترین کار کنار کشیدن است و مشکلات را بدتر می کند، بنابراین حضور مردم پای صندوق های رأی الزامی و یک واجب شرعی است و باید فردی که سابقه موفقی دارد را بر مسند بنشانیم تا مشکلات را حل کند.

خاتمی یادآورشد: شورای شهر یک مجلس کوچک است، مردم باید به افرادی رأی دهند که برای شهر وقت بگذارند، آینده نگر و دلسوز باشند و به پیشرفت شهر برای نسل های بعد توجه کنند؛ مردم گلپایگان و خوانسار قدردان افرادی که به شهر خدمت می کنند، هستند.

انتهای پیام

نظر شما