شناسهٔ خبر: 47844618 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

"کفش‌های لئو روی چمن نوکمپ باقی خواهند ماند"

کومان: مسی باید در بارسلونا بازنشسته شود

رونالد کومان، سرمربی بارسا، معتقد است که به زودی باشگاه با لیونل مسی به توافق خواهد رسید و او در نوکمپ خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان می گوید که لیونل مسی باید به دوران بازی خود در بارسلونا پایان دهد و در این باشگاه بازنشسته شود. سرمربی بلوگرانا معتقد است که به زودی قرارداد فوق ستاره آرژانتینی تمدید خواهد شد و خیلی زود این خبر رسما اعلام می شود.

مسی 33 ساله هنوز درباره آینده اش تصمیمی نگرفته است و قرارداد او با بارسا نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

اما انتظار می رود که با توجه به شرایط جدیدی که کاتالان ها پیش روی مسی قرار داده اند، این برنده شش توپ طلای جهان به زودی با تمدید قرارداد موافقت کند.

کومان در پاسخ به این سوال که آیا خبر جدیدی در رابطه با مذاکرات مسی و بارسا وجود دارد، گفت: "مسی باید در بارسلونا بازنشسته شود و در اینجا به دوران بازی اش خاتمه دهد، بنابراین من امیدوارم که خیلی زود بتوانیم رسما این خبر را اعلام کنیم."

 

 

خوان لاپورتا، رییس بارسا، حتی قبل از بازگشت به کار خود در نوکمپ، اصرار داشت که مسی در بارسا خواهد ماند.

این صحبتی است که در این روزها نیز مدام تکرار شده است، اگرچه لاپورتا می گوید که با توجه به اینکه مسی اکنون در کوپا آمه‌ریکا به همراه آرژانتین حضور دارد، امضای قرارداد در حال حاضر ممکن نیست.

 

لاپورتا گفت: "تمدید قرارداد در مراحل پایانی و پیشرفته خود قرار دارد. اوضاع خوب است، من باور دارم که کفش های لئو همچنان روی چمن نوکمپ باقی خواهند ماند.

نمی توانم فکر کنم که مسی به ما نه بگوید؛ او می خواهد بماند. ما هر کاری که در توان‌مان هست می کنیم اما نیازی نیست که او را وسوسه کنیم."

 

نظر شما