شناسهٔ خبر: 47844598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

محسنی اژه‌ای آرای خود را در مسجدالجواد به صندوق انداخت

تهران- ایرنا- غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه ظهر امروز با حضور در مسجدالجواد تهران آرای خود را به صندوق آرا انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا محسنی اژه ای پس از ایستادن در صف و به دلیل طولانی شدن زمان، برای اقامه نماز به داخل مسجد آمد و پس از قرائت نماز ظهر و عصر آرای خود را به صندوق انداخت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.  

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.  

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه، انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر، مجلس خبرگان و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

نظر شما