شناسهٔ خبر: 47844581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دهلران

۱۱ هزار تعرفه اخذ رای در شهرستان دهلران مصرف شد

ایلام-فرماندار شهرستان دهلران گفت: تا ظهر امروز ۱۱ هزار تعرفه اخذ رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دهلران مصرف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی شهر دهلران اظهار کرد: انتخابات در شهرستان ساعت هفت صبح شروع شده و رأی گیری در همه شعب در حال انجام است.

وی از استقرار ۱۰۱ شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و افزود: فرآیند رأی گیری از مردم در همه شعب بدون مشکل و با نظارت عوامل اجرایی و انتظامی انجام می‌شود.

فرماندار دهلران بیان داشت: تمهیدات لازم برای انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان اندیشیده شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اقلام بهداشتی و تدارک تعرفه به میزان کافی نیز در شعب اخذ رأی لحاظ شده است.

وی از افزایش تعداد شعب با توجه به شیوع کرونا و تسهیل در روند رأی گیری خبر داد و اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

فرماندار دهلران ادامه داد: تعداد سه هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در حوزه‌های نظارت، اجرا، بازرسی و حفظ نظم و امنیت همکاری می‌کنند.

نظر شما