شناسهٔ خبر: 47844579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

مقابله هوشمندانه با هجمه های فرهنگی اولویت سازمان تبلیغات است

رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت های سازمان تبلیغات به روز شده است، گفت: مقابله هوشمندانه با هجمه های فرهنگی امروز یکی از اولویت ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به سالروز فرمان حضرت امام تشکیل سازمان تبلیغات، گفت: این سازمان در ۴ دهه اخیر منشأ برکات بوده و امروزه ضرورت وجودی آن نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش یافته است.

مهدوی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه بودجه در مقایسه با سایر نهادها با کمبود مواجه است، افزود: این سازمان در راستای تبیین فرهنگ اسلامی دارای سرمایه‌های بی بدیل و بی نظیری از نیروهای انسانی بوده و جز سازمان‌های تأثیر گذار در جامعه اسلامی است.

وی رصد و مقابله هوشمندانه با هجمه‌های فرهنگی و تبلیغی دشمنان نظام را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد و تصریح کرد: دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب با توطئه سعی در براندازی نظام داشتند و در سال‌های اخیر فرهنگ جامعه اسلامی و خصوصاً جوانان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به بازسازی نیروهای انسانی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور، ادامه داد: در دو سال گذشته در گیلان بدنه کارمندی و اداری سازمان فعال‌تر و به روزتر و در این زمینه ظرفیت سازی شد.

وی تصریح کرد: امروز روز جنگ رسانه‌ها و فرهنگی است به گونه‌ای که دشمنان برای صندوق آرای ملت ایران نیز نقشه‌ها داشته و از همه امکانات رسانه‌های و شیوه‌های تبلیغی استفاده کرده و قلب نظام را نشانه گرفته اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی احیای شعائر دینی خصوصاً در ایام کرونا را طریق شبکه تبلیغی و مؤسسات قرآنی و حتی در فضای مجازی در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در دو سال گذشته با وجود تهاجمات فرهنگی دشمنان، گیلانی‌ها ولایتمداری خویش را نشان داده و با برپایی تجمعات دینی برنامه ریزی شده در مناسبت‌های مختلف و برگزاری راهپیمایی‌ها و یا تجمعات خودرویی همچون تجمع عاشوراییان و سلیمانی‌ها آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را پاسداری کردند.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: سازمان تبلیغات با راه اندازی پویش تولید محتوا و ساماندهی روحانیون در فضای مجازی اقدامات خود را به روز کرده است.

نظر شما