شناسهٔ خبر: 47844561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

تربت‌حیدریه منطقه صعب‌العبوری برای اخذ رای ندارد

وحید عسگری

فرماندار تربت حیدریه گفت: در شهرستان تربت حیدریه منطقه صعب العبوری  برای جمع آوری رأی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

حسین شرافتی راد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ۲۰۵ شعبه در ۴ شهر و ۱۲۶ روستای شهرستان تربت حیدریه کار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره اسلامی شهر را انجام می دهند، اظهار کرد: کار انتخابات در شهرستان از ساعت ۷ صبح امروز ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور آغاز و اخذ رأی بدون هیچ مشکلی در شعبات ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شعبات سیار نیز در محل های مورد نظر کار انتخابات را انجام می دهند، ادامه داد: تعداد واجدان شرایط در شهرستان ۱۵۰ هزار نفر است که از این تعداد ۵۷۰۰ نفر رای اولی هستند.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه بیان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، کلیه اقلام بهداشتی در شعبات پیش بینی شده، علاوه بر آن به هموطنان توصیه می گردد به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی کار اخذ رأی را به ساعت پایانی موکول نکنند.

به گفته شرافتی راد، خوشبختانه در شهرستان تربت حیدریه منطقه صعب العبوری  برای جمع آوری رأی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تعرفه لازم برای شعبات وجود دارد، افزود: فقط در مناطق روستایی گردشگر پذیر دچار کمبود تعرفه انتخابات ریاست جمهوری شدیم که بلافاصله تعرفه لازم را برای این شعبات فراهم کردیم.

فرماندار تربت حیدریه با تاکید بر اینکه بر اینکه پیش بینی می کنیم که نتایج انتخابات شورای های اسلامی شهر تربت حیدریه تا قبل از ظهر شنبه مشخص گردد، خاطرنشان کرد: تعداد کرسی های شورای اسلامی شهر تربت حیدریه ۷ نفر، شهرهای بایگ، رباط سنگ و کدکن ۵ نفر و روستاهای شهرستان هم ۴۰۰ نفر است.

انتهای پیام

نظر شما