شناسهٔ خبر: 47844526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو قهرمانی آسیا - بیروت؛

احمدی و برخورداری حذف شدند/ پایان کار تیم مردان ایران با ۳ مدال

با حدف دو نماینده دیگر تیم ملی تکواندو کشورمان، پرونده تیم مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با یک طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان در بیروت جریان دارد، امروز جمعه ۲۸ خردادماه در روز پایانی رقابت‌های اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان پیگیری می شود. در رقابت های امروز، سروش احمدی مهران برخورداری از دور رقابتها حذف شدند و ملیکا میرحسینی به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم مردان سروش احمدی بعد از یک دور استراحت، ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به «داشداوا» از مغولستان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

مهران برخورداری نیز در وزن ۸۰- کیلوگرم بعد از برتری ۱۷ بر ۴ مقابل «ادیلخانوف» از قزاقستان، ۲۰ بر ۱۳ در پیکار با «نیکیتا رافالوئیچ» از ازبکستان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

بنابراین در بخش مردان تیم ملی ایران با یک طلای سجاد مردانی، یک نقره امیرمحمد بخشی و یک برنز آرمین هادی پور به کار خود پایان داد و برای مشخص شدن رده بندی نهایی باید منتظر پایان مسابقات امروز بود.

اما در بخش زنان ملیکا میرحسینی تنها نماینده ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم دور نخست ۲۱ بر یک «لیلا دلو» از فیلیپین را شکست داد و سپس با برتری ۱۶ بر ۵ برابر «مریم فانتاسی» از قطر راهی مبارزه نهایی شد.

این رقابتها عصر امروز به پایان می‌رسد.

نظر شما