شناسهٔ خبر: 47844345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور در انتخابات شکوه همبستگی و اتحاد ملی برای اقتدار نظام است

فرماندار نکا گفت: حضور در انتخابات شکوه همبستگی و اتحاد ملی برای اقتدار نظام است که با شور و شعور انتخاباتی سازندگی کشورمان را به همراه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

عبدالجواد توحیدی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: روز انتخابات، تجلی ملت ایران برای حضور در سرنوشت خودشان است و همه ما باید برای سازندگی کشورمان حضوری گسترده داشته باشیم.

وی افزود: برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است، تمامی ۱۵۹ شعب اخذ رأی در شهرستان نکا آرای مردم را جمع‌آوری می‌‌کنند.

فرماندار نکا با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات توأم با نشاط و امید به فردا‌های بهتر، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی و اتحاد ملی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت قانون، انتخاباتی سالم و در امنیت کامل با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و باید با حضور حداکثری تلاش کنیم تا تجلی یوم‌الله دیگری را شاهد باشیم. 

توحیدی‌مقدم با اشاره به رعایت اخلاق و قانون‌مداری در جامعه یادآور شد: اجرای قانون انتخابات بر عهده فرمانداری است و ما نیز تلاش می‌کنیم برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل بر مدار قانون برگزار شود.

فرماندار نکا افزود: از آرای همه مردم صیانت می‌کنیم و رعایت امانتداری و حق‌الناس در دستور کار ماست.

وی  گفت: تلاش کردیم که همدلی در بین تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد و بازرسان نیز تعامل خوبی با عوامل اجرایی داشته و با دقت نظر و عمل بر اساس قانون این مسوولیت خطیر را به خوبی به انجام برسانند و خوشبختانه با بازدید از روند انتخابات در شهرستان روند مطلوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

نظر شما