شناسهٔ خبر: 47844297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

پیش‌بینی مشارکت ۶۰ درصدی مردم ابرکوه یزد

مرضیه فلاح‌زاده

فرماندار ابرکوه گفت: تا کنون قریب به هشت هزار نفر در این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

«محمد حسین امامی» در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: تعداد هفت هزار و ۷۰۰ نفر تا ساعت ۱۳:۰۰ امروز در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: با توجه به آمار فعلی پیش بینی می‌شود اگر این روند تا ساعات پایانی اخذ رأی ادامه داشته باشد، شاهد مشارکت بیشتر از ۶۰ درصد در  ابرکوه خواهیم بود.

امامی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۳۳ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات وجود دارد که امید است همگی با حضور در پای صندوق های رأی، امید دشمنان را نا امید و یک بار دیگر ایران اسلامی را سربلند کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به مشارکت بالای مردم در بخش مرکزی به ناچار کاربران و عوامل یکی از شعب را افزایش دادیم تا مردم با خیال راحت در پای صندوق ها حضور یابند.

نماینده ارشد دولت در ابرکوه عنوان کرد: در روستای شهرآباد نیز که صندق سیار پیش بینی شده بود، با توجه به استقبال و حضور چشمگیر مردم، ساعت حضور صندوق در این روستا تمدید شد.

انتهای پیام

نظر شما