شناسهٔ خبر: 47844286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

رییس جمهور آینده باید قدردان حضور پرشور مردم در انتخابات باشد

قزوین - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین گفت: رییس جمهوری منتخب آینده باید با خدمت رسانی مضاعف به همه اقشار قدردان حضور پرشور مردم در انتخابات باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا روز جمعه پس از به صندوق انداختن رای خود در شعبه ۴۱ امامزاده حسین (ع) با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسؤولان نظام مقدس اسلامی، به خصوص رییس جمهور آینده باید به وفاداری مردم در روز انتخابات توجه کند و برای خدمت به آنان سر از پا نشناسند.

وی اضافه کرد: ملت ایران مردمانی شریف هستند و خدمت کردن به این قشر بعد از ایمان به خدا، بزرگترین اعمال خوب دینی محسوب می شود که باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سبحانی‌نیا تاکید کرد: مسؤولان دولتی در آینده نزدیک کاری کنند که مردم همواره پیرو و حامی انقلاب باشند، اگر مسؤولان به درستی به مردم خدمت کنند، آنان نیز هم پای نظام و انقلاب خواهند ماند، بنابراین چنین نباشد کسانی که امروز رای آوردند، فردا مردم را فراموش کنند.

به گفته مدیر حوزه‌های علمیه‌ استان قزوین، آستانه تحمل مردم زمانی تقلیل پیدا می‌کند که مسؤولان آنان در خدمت رسانی کوتاهی کرده باشند، بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی دولت در آینده باید آستین‌ها را بالا زده و شبانه روز خدمت کنند.

حجت الاسلام سبحانی نیا در ادامه به نقش مردم در خنثی کردن نقشه‌های دشمن پرداخت و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب همواره با بصیرت افزایی خود و طی ۴۳ سال گذشته طی حوادث مختلف ضمن شناسایی دشمنان خود، تمامی نقشه های شوم آنان را نیز در نطفه خفه کرده است.

این مدرس حوزه و دانشگاه یادآور شد: گوش مردم در گرو فرامین رهبر معظم انقلاب بوده و چشم آنان نیز به دلسوزان نظام دوخته شده و همواره نیز ثابت کرده‌اند که در هیچ مقطع و شرایطی انقلاب را تنها نمی‌گذارند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز حضور مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دشمنان نظام، به خصوص آمریکا، اسراییل، انگلیس و منافقان کوردل است و با خلق حماسه پیش رو بار دیگر به جهانیان پیام می دهد که در هیچ شرایطی انقلاب خود را تنها نمی‌گذارند.

نظر شما