شناسهٔ خبر: 47844059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

منوچهر متکی رای خود را به صندوق انداخت +عکس

تسنیم

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با حضور در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،‌ منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با حضور در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق انداخت.

 ‌منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان ظهر امروز  با حضور در شعبه اخذ رای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  در مسجد شهدای لرزاده در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات نماد دموکراسی  و تبلور مردم سالاری است .

وی ادامه داد: انتخابات فرصتی است که مردم آنچه در حکمرانی و کشورداری دارند مدتی بر آنها حکومت کرده مورد ارزیابی قرار بدهند و اگر تجدید نظری بخواهند کنند با استفاده از فرصت انتخابات این تجدید نظر را به عمل بیاورند.

وی ادامه داد : مردم اگر از دولتشان رضایت ندارند و کار دولتشان را مطلوب و برآورنده نیازهایشان نمی بینند ،به شعارهای کسانی که وارد میدان شدند و کارنامشان و پیشینشان ،زندگی شان و عملکردشان  نشان دهنده این هست که این ها اهل تغییر و تحول اند به آنها رای دهند، انتخابات یادگار امام ماست مردم ما قبل از انقلاب حقی برای تعیین سرنوشتشان نداشتند ، شکل ظاهری انتخابات بود اما  انتخاب شونده ها قبلا به تایید شاه می رسیدند.

منوچهر متکی رای خود را به صندوق انداخت +عکس

سخنگوی شورای وحدت  گفت: امام این حق را به ملت ایران برگرداند، بنابراین شرکت در انتخابات یعنی قدر دانی از میراث امام ، یعنی ادای دین دینی و ملی ، یعنی همراهی با ملت که ملتمان باید حاکم بر سرنوشت خود باشد، خوشبختانه مردم ما در ۴۲ سال گذشته هرجا که لازم بود امتحانی بدهندامتحانی خوب پس دادند علی رغم اینکه در مقاطعی از مسولانشان دلگیر بودند، علی رغم اینکه مشکلاتشان را حل شده نمی دیدند، علی رغم اینکه مسولانشان را صادق نمی دیدند.

 فرایند رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعتی پیش آغاز شد.

نظر شما