شناسهٔ خبر: 47843941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مشارکت امروز ملت ایران در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

کرمانشاه - آیت الله علما گفت: مشارکت امروز ملت ایران در پای صندوق های رای که با بصیرت و ولایتمدار همراه بود تمام توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد جامع شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جایگاه امروز ایران در جهان بسیار بزرگتر از گذشته است و این معلول حضور و مشارکت همیشگی این ملت در عرصه های مهمی همانند انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امام راحل همواره بر حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات تاکید داشتند زیرا ایشان معتقد بودند که ملت باید به صورت مستقیم در سرنوشت خود دخالت داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: برگزاری انتخابات در دوران انقلاب اسلامی با شکوهی که دارد هرگز قابل مقایسه به نظام های قاجار و پهلوی نیست و امروز مردم هستند که آینده کشور را تعیین می کنند.

آیت الله علما در ادامه بیان داشت: انتخابات امسال با دهه کرامت مصادف شده است و این را باید به فال نیک بگیریم، زیرا بی شک انتخابات امروز برای این نظام و مردم مایه برکت خواهد بود و به نوعی امروز برای همه ما یک عید ملی است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: از ماههای قبل بسیاری از شبکه های ماهواره ای معاند برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی و کاهش مشارکت در انتخابات فعالیت معاندانه خود را آغاز کردند ولی مشارکت امروز ملت ایران که با بصیرت و ولایتمدار همراه بود تمام این توطئه ها را خنثی نموده است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: کسی نمی تواند بگوید که مشکلی در کشور نداریم، ولی با این وجود برای حفظ کرامت و جایگاه شهیدان و انقلاب همه ما موظف هستیم که در انتخابات امروز حضوری تاریخی داشته باشیم تا ان شاء الله به تدریج مشکلات در کشور برطرف شود./1400/

نظر شما