شناسهٔ خبر: 47843828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

حضور زندانیان گیلان در پای صندوق های رای

مریم قربانپور

مدیرکل زندان های گیلان گفت: امروز تعداد زیادی از زندانیان، سربازان و کارمندان زندان های استان با در دست داشتن شناسنامه به پای صندوق های رای رفتند و در تعیین سرنوشت کشور و استان خود مشارکت کردند.

صاحب‌خبر -

رضا محمدی اصل در جمع خبرنگاران، از حضور زندانیان در پای صندوق های رای خبر داد و اظهار کرد: زندانیان و کارکنان زندان های استان امروز همانند دیگر شهروندان گیلانی رای خود را به صندوق انداختند.

وی افزود: امروز مسئولان اجرایی انتخابات در ساعت اولیه شروع رای گیری، با هماهنگی مسئولان زندان ها در همه زندان های گیلان حضور یافتند و تعداد زیادی از زندانیان، سربازان و کارمندان با در دست داشتن شناسنامه به پای صندوق های رای رفتند و در تعیین سرنوشت کشور و استان خود مشارکت کردند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، با بیان اینکه زندانیان و سربازان و کارکنان زندان های استان با حضور حداکثری و با شعار «ایران اسلامی با خون شهیدان به ویژه مرد میدان سردار شهید قاسم سلیمانی زنده است» در این انتخابات شرکت کردند، گفت: امروز ملت ایران عزت و اقتدار نظام اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

محمدی اصل اضافه کرد: پیام این حضور حداکثری مردم در همه دنیا می پیچد و همدلی و وحدت و انسجام ما مشت محکمی بر دهان دشمنان معاند نظام است و از اجرای اهداف شوم آنها جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما