شناسهٔ خبر: 47843776 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سردار رحیمی: شرایط برگزاری انتخابات در پایتخت ایده‌آل است

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام آن‌که از آغاز رای‌گیری تاکنون هیچ تخلفی در پایتخت گزارش نشده است، گفت: تاکنون مود قابل ذکر وجود نداشته است و وضعیت برگزاری انتخابات عالی و ایده‌آل است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام آن‌که از آغاز رای‌گیری تاکنون هیچ تخلفی در پایتخت گزارش نشده است، گفت: تاکنون مود قابل ذکر وجود نداشته است و وضعیت برگزاری انتخابات عالی و ایده‌آل است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" روز پنجشنبه در بازدید از شعبه حسینه ارشاد تهران اظهار داشت: پلیس از ماه‌ها پیش تدابیر لازم را اتخاذ کرده و امروز ۱۷ هزار نیرو در شعب اخذ رای تهران بزرگ فعال هستند.

وی ادامه داد: از ساعت پنج صبح در صحنه حضور داریم و از ساعت هفت صبح شاهد صف های طویل حضور مردم و مشارکت حیرت انگیر آنان در انتخابات هستیم.

سردار رحیمی افزود: با وجود اینکه معاندان مدت‌هاست با فضاسازی تلاش می‌کنند تا مردم را از حضور پای صندوق های رای منع کنند اما مردم با حضور گسترده خود تو دهنی محکمی به دشمنان زدند.

این مقام ارشد انتظامی پایتخت ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان متولی ایجاد نظم و امنیت، در چهار هزار و ۶۰۰ شعبه اخذ رای در تهران، شمیرانات و شهرری حضور دارند.


به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.


لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما