شناسهٔ خبر: 47843767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۳۵۰۰ نیروی انتظامی امنیت شعب اخذ رای استان را تامین می‌کنند

قزوین-فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۳۵۰۰ نیروی انتظامی به صورت مستقیم و به همین تعداد نیروی پشتیبان امنیت شعب اخذ رای را تامین می‌کنند.

صاحب‌خبر -

سردار علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از حضور جهادی و پر شور مردم پای صندوق‌های با اشاره به وظایف نیروی انتظامی هنگام برگزاری انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی در سه مؤلفه ایجاد فضای امن رقابتی، مشارکت و امنیت نقش ایفا می‌کند و همان طور که روشن است وقتی امنیت تأمین شده باشد سایر مؤلفه‌ها هم تأمین می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین مطرح کرد: ما از دی ماه سال گذشته تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پر شور و امن را داشته‌ایم و انشاالله مردم استان در یک فضای سالم در انتخابات شرکت کنند.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی مسؤول برقراری نظم در شعب است، در کنار عزیزانمان در سپاه و نیروهای مردمی بسیج بیش از ۳۵۰۰ نفر در ۱۱۸۷ شعب اخذ رأی به صورت مستقیم حضور دارند و به تعداد همین نیرو هم واحدهای پشتیبانی کننده در راستانه انجام بهینه مأموریت‌ها در خدمت مردم هستند.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: شرکت در انتخابات حق تعیین سرنوشت است و لازم است که عموم مردم با آگاهی به این موضوع حضور به هم رسانند، روحیه اینکه در مردم و در حاضران پای صندوق می‌بینیم ستودنی است و امیدواریم با همین روحیه روند انتخابات ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه تصریح کرد: تا کنون جز حضور پر شور مردمی گزارش خاصی دریافت نکرده‌ایم و انشاالله با هم پوشانی نیروهای بسیج و سپاه و نیز نیروهای انتظامی همین رویه تا ساعت پایانی اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

نظر شما