شناسهٔ خبر: 47843765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

امام جمعه دشت‌آزادگان: شرکت درانتخابات برای حفظ نظام اسلامی ضروری است

اهواز-ایرنا- امام جمعه شهرستان دشت آزادگان با اشاره به اهمیت حضور پر رنگ مردم در صحنه انتخابات گفت: حضور در انتخابات برای حفظ نظام مقدس اسلامی و تثبیت اقتدار و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدمجید شرفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلایل متعددی دارای اهمیتی ویژه‌ و حساس است.

وی گفت: شرکت در این  انتخابات از جنبه دینی، ملی، سیاسی و اجتماعی مهم است و حق مردم و حق نظام بر آن مترتب است، لذا جهت انجام این وظیفه مهم و استیفای این حق حضور همه مردم پای صندوق رأی مهم و ضروری است.                 

حجت الاسلام و المسلمین شرفی با اشاره به اینکه انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان ملت و کشور می شود گفت: مردم ایران با حضور گسترده و چشمگیر در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد ، کینه توزی استکبار و جیره خواران آن را نقش بر آب خواهد کرد. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت امروز در سراسر کشور آغاز شده است. 

در استان خوزستان ۳.۶میلیون نفر واجد شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد حدود ۱۰۰هزار نفر رای اولی هستند.متولدان ۲۸خرداد ۱۳۸۲و قبل از آن می توانند در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنند.

چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که ۲ هزار و ۲۹۶ شعبه از آنها شهری و یک هزار و ۸۸۷ شعبه روستایی است.

نظر شما