شناسهٔ خبر: 47843719 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

الجزیره گزارش داد:

توصیه رهبر ایران به مردم برای شرکت در انتخابات و تعیین آینده کشور

الجزیره در گزارش خود در مورد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران اظهارات آیت الله خامنه ای پس از رای دادن را منعکس کرد و نوشت که رهبر ایران شرکت در انتخابات را برای تعیین آینده کشور مهم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، حال و هوای رای گیری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه های خارجی از جمله الجزیره منعکس شده است.

الجزیره در گزارش خود در این زمینه نوشت: بیش از 59 میلیون رأی دهنده واجد شرایط در ایران درباره سرنوشت چهار نامزد برای جانشینی حسن روحانی،رئیس جمهوری کنونی ایران تصمیم خواهند گرفت.

در این گزارش آمده است:رای گیری در ساعت 7 صبح به وقت محلی آغاز شد و در ساعت 19:30 به وقت گرینویچ بسته می شود اما مدت زمان رای گیری ممکن است برای دو ساعت تمدید شود و انتظار می رود نتایج در حوالی ظهر روز شنبه اعلام شود.

این رسانه در ادامه گزارش خود در مورد انتخابات ریاست جمهوری در ایران نوشت: به گفته تحلیلگران ایرانی مشارکت در رای گیری به عنوان یک همه پرسی تلقی می شود و ایرانی ها می تواننند نظر و عقیده خود را برای مدیریت آینده کشور در آن بیان کنند.

الجزیره نیز در گزارش خود اظهارات آیت الله خامنه ای پس از رای دادن را منعکس کرد و نوشت که رهبر ایران شرکت در انتخابات را برای تعیین آینده کشور مهم دانست.

در گزارش الجزیره آمده است که رهبر ایران با تاکید بر اینکه هر رای دارای اهمیت است از مردم خواست تا به پای صندوق ها بیایند و رئیس جمهوری آینده خود را انتخاب کنند.

پایان پیام/7

نظر شما