شناسهٔ خبر: 47843707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بروز و ظهور اقتدار ملی؛

روز ملت ایران

شهرکرد- ایرنا- "روز انتخابات، روز ملت ایران است، امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های بعد معین می‌کنند. بنابراین، امروز متعلق به مردم است".

صاحب‌خبر -

مردم چهارمحال و بختیاری روز ۲۸ خرداد از همان ساعات ابتدایی با حضور در شعب اخذ رای برای خلق حماسه‌ای دیگری در تاریخ پرافتخار کشور پیش‌قدم شدند، آن‌ها به میدان بر آمدند تا به ذهن زمان نقش نامی بزنند.

به عقیده برخی از کارشناسان علوم سیاسی، مردم چهارمحال و بختیاری در طول ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی همواره پایداری بر ارزش‌های انقلاب و اسلام را در صحنه‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته‌اند.

روز ۲۸خرداد در شرایط شیوع کرونا مردم این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور پرشور خود در ساعات ابتدایی انتخابات بار دیگر حماسه‌آفرین شدند به گونه‌ای که این شور و نشاط در همه شهرستان‌ها وجود دارد.

روز ملت ایران

مردم شهرستان کوهرنگ از ساعات ابتدایی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و وفاداری خود به آرمان‌های نظام و انقلاب را به همگان ثابت کردند.

محمد از جوانان عشایر کوهرنگ می‌گوید: با وجود اینکه تازه از سربازی برگشته است و هنوز شغلی ندارد اما برای حضور در مشارکت و سرنوشت سیاسی خود، به پای صندوق رای آمده است.

روز ملت ایران

یک مادر شهید در چهارمحال و بختیاری با وجود ۸۰ سال سن با شور و نشاط خاصی در انتخابات شرکت کرد و حضور خود را تداوم راه امام شهدا و فرزندان شهیدش دانست.

طلعت بی‌باک که یکی از فرزندان خود را در سال‌های دفاع مقدس و فرزند دیگر را در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم انقلاب اسلامی کرده است به خبرنگار ایرنا گفت: امروز آمده‌ایم تا جواب دندان شکنی به آمریکا و اسراییل و همه دشمنان نظام و ایران بدهیم.

وی افزود:بی‌شک حضور ما باعث سرافرازی کشور و ناکامی دشمنان می‌شود از این‌رو هرچه این مشارکت گسترده‌تر باشد اقتدار نظام نیز بیشتر می‌شود.

بی‌باک از مردم استان و کشور خواست تا در انتخابات حضور پیدا کنند و حمایت خود از نظام را به همگان نشان دهند.

خانم عباسی از دیگر رای‌دهندگان حاضر در پای صندوق‌های رای حضور خود را وظیفه شرعی، عقلی، ملی و مذهبی دانست و گفت: نگاه دشمن به حضور ما در انتخابات است.

وی ادامه داد: باید با حضور گسترده خود نشان دهیم ما مردم ایران با فرهنگ و تمدن چند هزار ساله خود، همواره هوشیار و بصیر هستیم و در راه ارزش‌های خود پایداری می‌کنیم.

عباسی تصریح کرد: امید است با انتخاب، کارگزارانی صالح و توانمند آینده درخشانی برای کشور رقم بزنیم.

این بانوی شهرکردی حضور در انتخابات را کمترین کار برای ادای دین به شهدا دانست و گفت: شهدا جان خود را تقدیم کردند و امروز هم وظیفه ما است تا با رای و حضور در انتخابات وظیفه و رسالت خود را ایفا کنیم.

روز ملت ایران

یک خانواده دیگر نیز با حضور پرشور و نشاط خود امروز در انتخابات حضور پیدا کردند و اگرچه فرزندان این خانواده به سن قانونی برای رای دادن نرسیده‌اند اما اشتیاق داشتند تا پدر و مادر خود را در ایفای این وظیفه ملی و شرعی یاری دهند.

خانم رضایی مادر این خانواده حضور خود در انتخابات را هدفمند دانست و گفت: تعیین سرنوشت کشور مهمترین هدفم برای شرکت در انتخابات است.

وی افزود: برای تبعیت از رهبر انقلاب و دفاع از ارزش‌های کشور امروز ساعات اولیه در انتخابات حضور پیدا کردم.

رضایی، انتخاب رییس جمهوری توانمند را از اهمیت بالایی دانست و گفت: رییس جمهوری که با پشتوانه مردم انتخاب شود در همه عرصه‌ها موفق عمل می‌کند.

رضایی پدر خانواده نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و امید می‌رود این تکلیف رو به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: امروز آمده‌ایم تا ثابت کنیم می‌توان با یک رای سرنوشت خود و کشورمان را تعیین کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: دولتی که با رای بالای مردم تعیین شود هم در سیاست خارجی و هم در داخل می تواند برنامه ها و اهداف خود را پیش ببرد.

فرزندان خانواده نیز همراهی پدر و مادر را مایه غرور و افتخار خود دانستند و گفتند: ما هم خواستیم از این طریق در این عرصه مهم مشارکت کنیم.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری با فعال شدن ۹۳۹ شعبه اخذ رای در حال برگزاری است.

نظر شما