شناسهٔ خبر: 47843688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات تاکنون مطلوب بوده است 

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: میزان مشارکت مردم استان در انتخابات این دوره تاکنون مطلوب بوده است.

صاحب‌خبر -

احد جمالی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شعبات اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: امروز جشن ملی ایرانیان است زیرا که انتخابات شاه بیت وزارت کشور است.

وی افزود: امروز در سطح کشور چهار انتخابات در حال برگزاری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در استان ما ۳ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در حال برگزاری است.

جمالی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات اصلی ما در استان است.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۷ صبح فرآیند اخذ رای گیری آغاز شده است، بیان کرد: اعضای ستاد و نیروهای اجرایی از ساعت ۵ صبح در مرکز شعبات حضور داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکل خاصی نداریم، افزود: باتوجه به اینکه استان در دوره های گذشته در راستای مشارکت حداکثری پیش قراول بود مردم شور و هیجان بسیار زیادی دارند.

جمالی ابراز داشت: در این دور از انتخابات تعداد صندوق های رای  ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در شعبی که میزان آرای بیش از ۷۰۰ رای بودند ۲ صندوق پیش بینی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شاهد حضور فعال مردم در پای صندوق های رای هستیم، تاکید کرد: تاکنون مشکلی نداریم و در صورت بروز مشکل نیروهای فنی فعال و پای کار هستند.

جمالی بیان کرد: انتخابات تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ۲۹ خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه استان در دوره های قبل انتخابات پیش قراول بود، گفت: پیش بینی ما این است که دوباره رکورد می زنیم.

جمالی، عنوان کرد: مشارکت از حد انتظار فرارفته است و باتوجه به ارتباط تلفنی که با دیگر استان ها داشتیم رتبه اول مشارکت را خواهیم داشت.

۹۹۸ شعبه در مناطق شهری، روستایی وعشایری در کهگیلویه و بویراحمد برای انجام انتخابات امسال پیش بینی شده است.

بیش از ۵۵۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال هستند. 

امروز بیست و هشتم خرداد امسال همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حال برگزاری است

نظر شما