شناسهٔ خبر: 47843557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/ انتخابات ۱۴۰۰/

حضور پرشور مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد

زهرا حمیدی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: حضور مردم باعث می‌شود ضمن ناامیدی دشمنان انقلاب، توطئه‌ها و خواب‌هایی که علیه ملت ایران دیدند با شکست مواجه شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز شور و نشاط انتخاباتی بسیار زیاد است و صحنه‌هایی می‌بینیم که باعث امید ملت و دوستان انقلاب و دشمنان انقلاب است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری می‌تواند بسیار موثر در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی باشد، افزود: این امر در عرصه داخلی باعث وحدت و انسجام ملی می‌شود و باعث خواهد شد مشکلات جامعه با حضور مردم در صحنه برطرف شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: اثر این حضور  در عرصه بین المللی علی‌رغم تلاش‌هایی که دشمنان انقلاب و نظام از ماه‌ها قبل انجام دادند برای اینکه حضور مردم را کمرنگ نشان دهند، کم‌رنگ کردن این دشمنی‌هاست.

حمیدی ادامه داد: حضور مردم باعث می‌شود ضمن ناامیدی این دشمنان، توطئه‌ها و خواب‌هایی که علیه ملت ایران دیدند با شکست مواجه شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی نیستند که باتهدید و تحریم از صحنه خارج شوند و این را امروز ملت ایران به بهترین وجه دارند نشان می‌دهند، تصریح کرد: ان شاءالله که نتیجه انتخابات آنچه خیر نظام و انقلاب در آن است رقم بخورد.

وی ادامه داد: برنده این انتخابات مردمی هستند که ساعت‌ها در این صف‌ها ایستادند تا حماسه بزرگی را رقم بزنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: جرائم تبلیغات انتخاباتی بسیار محدود بود و جرم سازمان یافته اصلا نداشتیم؛ تنها جرائم محدودی بوده که با توجیه برطرف شده و پرونده‌هایی تشکیل شده که درحال بررسی است و تعدادش بسیار اندک است.

انتهای پیام 

نظر شما