شناسهٔ خبر: 47843313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در لبیک به ندای رهبر؛

مسئولان استان سمنان همراه مردم پای صندوق رای حضور یافتند

نماینده ولی فقیه در استان ،فرمانده سپاه قائم آل محمد، استاندار سمنان و جمعی از مسئولین و مدیران استان در ساعات اولیه انتخابات در حوزه های رای گیری حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز 28 خرداد، همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه قائم آل محمد، استاندار سمنان و جمعی از مسئولین و مدیران استان در ساعات اولیه انتخابات در حوزه های رای گیری حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

مردم عاشقانه و خالصانه در پای صندوق رای حضور یافتند

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌ فقیه در استان سمنان در دقایق نخست آغاز رأی‌ گیری در شعبه اخذ رأی در مسجد عابدینیه سمنان حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن مبارک خواندن روز انتخابات اظهار داشت: امروز روز بزرگی است و بنده این روز را به تمامی دست اندرکاران و هم استانی های عزیز وبه ویژه فرماندار و استاندار و خانواده های محترم شهدا تبریک می گویم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز، روز امتحان است و بنده از پای تلویزیون شاهد بودم که ازهمان ساعات اولیه صف ها در تمامی شعب اخذ رای طولانی است و مشخص است مرم عاشقانه ،عارفانه و خالصانه پای کار آمدند. 

وی تاکید کرد: از هم استانی های عزیز به ویژه رای اولی ها می خواهم فرمان رهبر را لبیک گفته و با حضور پرشور خود دشمن را برای همیشه نا امید کنند. 

حضور دشمن شکن مردم سمنان مشت محکمی بردهان استکبار است

حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز  در شعبه اخذ رای در مسجد عابدنیه سمنان حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

دامغانی در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه الحمدالله  امروز حضور خوبی را در اکثر شعب استان شاهد هستیم ، گفت: علی رغم تلاش دشمن وتبلیغات سوء آنها و تلاش برای کاهش مشارکت، خوشبخانه مردم با حضور دشمن شکن خود نشان دادند که استکبار شکست خورده است.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما حماسه دیگری را خلق  و مشت محکمی بردهان استکبار زد و مردم مطمئن باشند اگر عزت و اقتدار وامنیت و عبور از مشکلات را می خواهند، تنها راه آن حضور پرشور در انتخابات است.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: رای مردم  مقدس است و فردی را که با بررسی های خود شناختند و مطابق میل شان است با رای خود برسر کار بیاورند تا انشاالله بتوانیم از این مشکلات به ویژه درحوزه اقتصاد عبور کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این نظام  دارای پشتوانه مردمی است و تمام اقتدار و سرافزاری خود را مدیون  مردم است و مردم نیز با اعتقادات عمیق خود نشان دادند که هرزمان که نیاز به حضورآنان است پرشور و حماسه سازحضور پیداکرده و مشت محکمی را بردهان یاوه گویان زدند.

 

انتخابات شاخص دلدادگی و تعلق خاطر به نظام است

علیرضا آشناگر استاندار سمنان  نیزصبح امروز 28 خرداد در شعبه اخذ رای در مسجدالمهدی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

وی نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت در ابتدا از تمامی مردمی که از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده کرده  و در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یافتند تقدیر و تشکر کرد.

استاندار  افزود: مردم ما این حقی را که از نظر قانون اساسی برای هر شهروند در نظر گرفته شده در ک می کنند و برای آینده فرزندان خود مشارکت پرشوری را رقم خواهند زد.

آشناگر با بیان اینکه مردم امروز پای صندوق های رای در فرآینده تصمیم گیری در سطح ملی و محلی سهیم می شوند اضافه کرد: با این حضور حداکثری انتخابات منشاء خیر و برکت برای کشور خواهد بود.

وی گفت: مردم همواره در ادوار گذشته با انگیزه و سرزندگی و نشاط پای صندوق رای آمدند و این حضور در استان سمنان از میانگین کشوری بالا بوده است ، امروز بازهم مردم استان با همان احساس مسوولیت پای صندوق حضور یابند.

وی گفت: انتخابات یک اندازه گیری  و یک شاخص برای تعلق خاطر مردم به نظام و کشور است و الحمدالله مردم استان سمنان همچون ادوار گذشته یک حضور حماسی درانتخابات را رقم بزنند.

آشناگر تاکید کرد : توقع داریم مردم استان همچنان با همان شور و نشاط و شعف  گذشته پای صندوق رای بیایند و امروز روز داوری و انتخاب است و هرکسی که منتخب مردم است حضورش مبارک است و امیداوار هستیم مشکلات مردم نیز برطرف شود.

استاندار تصریح کرد: حضور مردم یکی ازمهمترین  مولف های قدرت ملی است و قدرت ملی تامین کننده منافع ملی کشور است وما دارای یک قدرت ملی هستیم که دشمنان  نمی توانند آن را تحت اشعاع قرار دهند.

امروز نوبت میدان داری مردم است

محمد شریف ابراهیمی دادستان استان سمنان نیز در ساعات اولیه اخذ رای در شعبه مسجد المهدی شهر سمنان حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار مرآت در ابتدا گفت: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم و این میدانی است که باید مردم حضور داشته و امتحان خود را پس دهند.  

وی همچنین خاطر نشان کرد: شهدا و تمام کسانی که برای این انقلاب زحمت کشیدند چشم به راه حضور و اقدام مردم در این صحنه هستند.

دادستان استان سمنان تصریح کرد: انشاء الله  مردم به گونه ایی حضور پیدا کنند که موجب شادی روح شهدا و امام امت شوند و به دنیا ثابت کنند که اگر در هر صحنه ایی حضور دارند به خاطر ایمان شان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاء الله حضور مردم خا ری باشد برچشم دشمنان و امیدواریم مردم شریف استان با حضور خود در پای صندوق گوش به فرمان رهبری بودن را  به دنیا ثابت کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما