شناسهٔ خبر: 47843305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

فرماندار: آرامش و امنیت فرایند برگزاری انتخابات در باشت ستودنی است

گچساران-ایرنا- فرماندار باشت با بیان اینکه حضور شهروندان باشت در پای صندوق های رای گیری چشمگیر است ،گفت: انتخابات با امنیت و آرامش ستودنی در این شهرستان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

سید مسعود حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای  موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خاری در چشم دشمنان شده است.

وی بیان کرد: روند اخذ رای با نظارت مستمر ناظران شورای نگهبان ، هیات های اجرایی و نمایندگان فرمانداری در ۶۱شعبه اخذ رای این شهرستان در حال انجام است.

حسینی ابراز کرد: در برخی از شعب اخذ رای برخی بی نظمی ها وجود داشت که با حضور به موقع نیروی انتظامی امنیت برقرار شد. 

وی بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: مجریان انتخابات این شهرستان با آشنایی به قانون انتخابات، تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند انجام خواهند داد.

حسینی تصریح کرد:  فضای انتخاباتی حاکم بر شهر باشت  فضایی، سالم،آرام و با شور و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

فرماندار باشت اظهار داشت: شرکت گسترده مردم در انتخابات، نشان دهنده اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است.

وی تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم  برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری،  توام با امنیت کامل  و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان فراهم شده است.

حسینی تصریح کرد: امید است این انتخابات نیز به حول و قوه الهی به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شود.

وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی در ۵۰ روستای بخش مرکزی و بوستان این شهرستان هم اکنون در حال برگزاری است و این انتخابات در ۳۲ روستای بخش بوستان و۱۸ روستای بخش مرکزی باشت انجام می شود.

حسینی افزود: ۳۶ نفر برای انتخابات شورای شهرهای باشت و بوستان با هم رقابت می کنند.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۰ روستا و آبادی دارای سکنه با ۱۴ هزار نفر جمعیت است.

امروز بیست و هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰، انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بطور همزمان در حال برگزاری است.

نظر شما