شناسهٔ خبر: 47843271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان:

۲۳۰ تن از خبرنگاران همدان پوشش گسترده اخبار انتخابات را بر عهده دارند

ربانی مهر گفت: ۲۳۰ خبرنگار روند برگزاری انتخابات در سطح استان همدان را پوشش می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «اسدالله ربانی مهر» رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با بیش از ۴۰ نفر از خبرنگاران از رسانه‌های مختلف استان رویداد‌های انتخابات را پوشش خبری میدهند.

وی با بیان اینکه در کل استان هم ۲۳۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف و ۱۰۰ نفر نیز از عوامل صدا و سیما در حال گزارش از این رویداد بزرگ در سراسر استان هستند گفت: بیش از پنج ماه است که جلسات کمیته اطلاع رسانی با حضور خانه مطبوعات، نمایندگان رسانه‌ها و صدا و سیما تشکیل شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان افزود: اعتقاد داریم که مشارکت حداکثری در انتخابات بدون حضور رسانه‌ها امکان پذیر نیست.

وی عنوان کرد: خبرگزاری‌ها، نشریات، صدا و سیما و فضای مجازی و چهار رکن اساسی اطلاع رسانی است به همین دلیل نیز همواره تعامل خوبی بین اصحاب رسانه با ستاد انتخابات استان همدان وجود داشته است.

ربانی مهر اولویت حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات در روز رأی گیری با خبرگزاری‎ ها، روزنامه‌های محلی و پایگاه‌ها بوده است مطرح کرد: سعی کردیم با وجود محدودیت‌ها از رسانه‌ها برای حضور حداکثری بهره برده و شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما